افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
2

قالیباف: پوشش ندارم/ گفتند مجلس را با شهرداری اشتباه نگیرید! شایعه شده بود که نمی خواهم طرح حفاظتی تمام شود.

  • کد خبر : 194601
قالیباف: پوشش ندارم/ گفتند مجلس را با شهرداری اشتباه نگیرید!  شایعه شده بود که نمی خواهم طرح حفاظتی تمام شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمدباقر قالیباف در دیدار کاندیداهای نمایندگی تهران در انتخابات شورای اسلامی که توسط شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی برگزار شد، قهرمانی تیم ملی ژاپن در جام ملت های آسیا را به تیم ملی تبریک گفت. این یک فینال زودهنگام برای تیم ما بود و امروز تیم اول آسیا که ژاپن است […]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمدباقر قالیباف در دیدار کاندیداهای نمایندگی تهران در انتخابات شورای اسلامی که توسط شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی برگزار شد، قهرمانی تیم ملی ژاپن در جام ملت های آسیا را به تیم ملی تبریک گفت. این یک فینال زودهنگام برای تیم ما بود و امروز تیم اول آسیا که ژاپن است را شکست دادیم و هر اتفاقی که از این به بعد بیفتد، معتقدیم در مرحله دوم مهم است. با این حال دوست دارم تیم ملی به نوعی در فینال به آن پیروزی نهایی دست پیدا کند.

انقلابی کسی است که جامعه را بر سر دوراهی مردم و ارزش های الهی قرار ندهد.

به گزارش ایسنا، وی در بخشی دیگر از سخنان خود با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی و انقلاب را وظیفه حفظ ارزش های الهی و اراده مردم می دانم، افزود: انقلابی کسی است که رهبری کند. جامعه برای هر دو جاده مردم و ارزش های الهی قرار نمی دهد. ما باید هم از مردم پیروی کنیم و هم از ارزش های الهی.

قالیباف یادآور شد: این دو را با هم در جبهه انقلاب دنبال خواهیم کرد. مردم از ما می خواهند که اصول و اصالت را حفظ کنیم و به دنبال پیشرفت باشیم. امروز برای حفظ نظام و انقلاب و ایران باید کارآمدی دین را در اداره جامعه نشان دهیم. در این مرحله مردم از ما انتقاد می کنند و حق با آنهاست. اکثریت قریب به اتفاق مردم ما هرگز به دنبال تضعیف جمهوری اسلامی و ایجاد مشکل برای آن نیستند، بلکه انتظار دارند ما کارآمد و مسئولیت پذیر باشیم.

قطعا مردم رکود، تحجر و دوقطبی را دوست ندارند.

رئیس شورای اسلامی ادامه داد: از آنجایی که ما مسلمان و متعصب انقلاب هستیم باید در هر سطحی که هستیم در قبال مردم مسئول و پاسخگو باشیم. اگر در قدرت هستیم بیش از گذشته مدیون هستیم و باید به حقوق افراد در این جایگاه به درستی احترام بگذاریم.

وی تاکید کرد: مردم قطعاً رکود، بی تفاوتی، تحجر، تفرقه، دوقطبی و قبیله گرایی ما را دوست ندارند. اگر به خرد جمعی پشت کنیم و خودپسند شویم، مردم ما را نخواهند بخشید.

قالیباف گفت: برای مشارکت واقعاً باید به هر نحوی که می توانیم کمک کنیم. این برای ما یک وظیفه شرعی، ملی و فکری است. اینجا می دانیم که ضعف داریم و باید آن را جبران کنیم. همه تصمیم گرفتیم در مسابقه شرکت کنیم. به خاطر داشته باشید که خود مسابقه و ماهیت آن ممکن است بزرگترین انگیزه افراد برای شرکت در آن باشد. جوری رقابت نکنیم که مردم از ما متنفر باشند. رقابت ما باید مشارکت را افزایش دهد نه کاهش آن.

رئیس شورای اسلامی تصریح کرد: مردم باید ببینند که پیگیر مبارزات بی ربط و بیهوده ای که دوقطبی را دامن می زند، از اقتصاد و وضعیت کشور صحبت می کنیم و مشکلات آن را حل می کنیم و واقعا دنبال می کنیم.

وی یادآور شد: شورای ائتلاف باید تمام تلاش خود را برای انتخاب نامزدهای شایسته انجام دهد. ما مطمئن هستیم که شورای ائتلاف تمام تلاش خود را در این زمینه به کار خواهد گرفت. بدون شک ما تک تک حاضران در این جلسه را بخشی از انقلاب می دانیم و از ظرفیت آنها استفاده می کنیم. من قول می دهم که ما قطعاً این گروه را پس از انتخابات در مقاطع زمانی مشخص دوباره گرد هم خواهیم آورد.

گفتند مجلس را با شهرداری اشتباه نگیرید! چون اینجا نمی توان نقشه راه ترسیم کرد.

قالیباف تصریح کرد: مجلس یازدهم بدون شک نسبت به 10 دوره قبلی یک گام رو به جلو بود. وقتی به مجلس رسیدم، برخی از دوستان به من گفتند که مجلس را با شهرداری اشتباه نگیرید، چون اینجا نمی توان نقشه راه را ترسیم کرد. در پاسخ گفتم تمام تلاش خود را برای رسیدن به وحدت نظر و جمع آوری افکار در مجلس به کار می گیریم و امروز برنامه هفتم توسعه تدوین شده یکی از مصادیق این حرکت در نقشه راه است.

رئیس شورای اسلامی ادامه داد: بزرگترین اقدام در حوزه دانش بنیان به همان قانونی برمی گردد که در این مجلس تصویب و تهیه شد. در مورد طرح عفاف و حجاب، عرض کنم که در این زمینه قانون وجود دارد و هیچکس انتظار هرج و مرج را ندارد. قانون وجود دارد و این قانون باید اجرا شود. بحث شد که بیاییم و قانون جامع تری بگذاریم، لایحه قضایی با 9 ماده به دولت رسید و دیدیم همه چیز در این قانون منفی است و فقط جرم انگاری می کند. ما بیش از 70 مقاله را در جنبه های مثبت قرار دادیم و یکی از بخش های جرم انگاری را با حداکثر 13 مقاله و از طریق جمع سپاری در نظر گرفتیم.

به عفاف و حجاب نمی توان ساده برخورد کرد

وی یادآور شد: عده ای می گفتند اگر عفاف و حجاب برای شما مهم بود، با فوریت آنها را تایید می کردید، در حالی که نظر ما این بود که با چنین موضوعی که جنبه های مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی دارد و مهم است، نمی توان به راحتی با آن برخورد کرد. . بنابراین ما آن را بررسی می کنیم و با بازتاب آن را دنبال می کنیم.

برخی از منتقدان من در مورد طرح حفاظت توییت نکردند.

قالیباف گفت: عده ای شایعه می کنند که قالیباف نمی خواهد این و آن کار را انجام دهد. در حالی که من در مورد طرح حفاظتی توییت می کردم و به شدت از طرح حفاظتی دفاع می کردم. کسانی که می گویند ما لاپوشانی می کنیم اشتباه می کنند، ما بچه انقلابیم و سرپوش نمی گذاریم. آنهایی که می گویند آن روزها در مورد طرح حفاظت توییت می کردند؟

رئیس شورای اسلامی ادامه داد: در عین حال ما پنهان نمی‌شویم، بلکه حرف می‌زنیم و می‌گوییم اگر برخی از تریبون‌ها به دلایل امنیتی باید بسته شود، به‌عنوان حامیان انقلاب باید فکر کنیم ببینیم بعد از ۱۵ تا 16 ماهگی آیا فرهنگ ایرانی و اسلام برنامه ریزی شده ترویج شده است؟

قالیباف تصریح کرد: وای بر من که رزمنده ای که جان خود را در راه احکام دین خدا می دهم، لحظه ای در اجرای آن احکام الهی شک کنم، یعنی دین را به رای بفروشم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=194601

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.