افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
2

قالیباف: روسیه باید مراقب سوء استفاده غرب از اشتباهات خود باشد

  • کد خبر : 159843
قالیباف: روسیه باید مراقب سوء استفاده غرب از اشتباهات خود باشد

رئیس شورای اسلامی با بیان اینکه مجلس با مسئولیت دولت در توسعه جزایر سه گانه در برنامه هفتم پاسخ عملی به ادعای امارات داده است، گفت: روسیه باید مراقب سوء استفاده غرب از اشتباهات خود باشد. به گزارش ایسنا، محمدباقر قالیباف، رئیس شورای اسلامی شهر با انتشار مطلبی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی […]

رئیس شورای اسلامی با بیان اینکه مجلس با مسئولیت دولت در توسعه جزایر سه گانه در برنامه هفتم پاسخ عملی به ادعای امارات داده است، گفت: روسیه باید مراقب سوء استفاده غرب از اشتباهات خود باشد.

به گزارش ایسنا، محمدباقر قالیباف، رئیس شورای اسلامی شهر با انتشار مطلبی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی سه جزیره در زمینه های مختلف تجاری، اقتصاد دریامحور، آموزش عالی، درمان و… مورد نیاز است. پاسخ عملی ایران به امارات متحده عربی که با جدیت دولت در اجرای آن، همگان بوموسای متفاوت را بخشی از میهن خود خواهند دید.

قالیباف در ادامه نوشت: روابط با روسیه بر اساس منافع ملی و احترام متقابل ایران است و هر ادعایی که هدف آن لطمه زدن به تمامیت ارضی ایران باشد قطعا با این اصول مغایرت دارد و ایران آن را بر اساس این روابط ارزیابی خواهد کرد و پاسخ جدی دریافت خواهید کرد. .

رئیس مجلس در پایان نوشت: روسیه باید مراقب سوء استفاده غرب از اشتباهات خود باشد.

پیش از این «ناصر کنعانی» سخنگوی وزارت امور خارجه، محتوای بخشی از بیانیه نشست ششم مجمع همکاری‌های عربی و روسیه در جزایر سه‌گانه ایرانی را بی‌اساس دانسته و آن را محکوم کرده بود. .

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در گفت و گوی تلفنی امروز خود با همتای روس خود و در واکنش به این اظهارات، جزایر سه گانه ایرانی را جزء جدایی ناپذیر تمامیت ارضی ایران دانست و گفت: اتحادیه اسلامی ایران جمهوری ایران، هرگونه ادعای هر یک از طرفین در این خصوص کاملا مردود است.

«سرگئی لاوروف» وزیر امور خارجه روسیه نیز روابط مسکو و تهران را راهبردی دانست و تاکید کرد: حاکمیت و تمامیت ارضی جمهوری اسلامی ایران همواره مورد احترام روسیه بوده است و این سیاست رسمی مسکو هرگز نباید زیر سوال رود. ” . در مذاکرات برای تهیه بیانیه نهایی نشست مراکش به وضوح به احترام به حاکمیت و تمامیت ارضی ایران توجه داشتیم.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=159843

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.