افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
0

قالیباف: در جستجوی سهام نباید رقابت کرد

  • کد خبر : 112498
قالیباف: در جستجوی سهام نباید رقابت کرد

رئیس شورای اسلامی گفت: ما تنها به فکر رفع مشکلات مردم هستیم، مردمی که از هر جهت مدیون آنها هستیم. ما اصرار داریم افراد کارآمد و دلسوز در مجلس حضور داشته باشند. مجلس باید با همان روحیه دفاع مقدس به کار خود ادامه دهد. به گزارش ایسنا، محمدباقر قالیباف در اولین همایش جبهه انقلاب برای […]

رئیس شورای اسلامی گفت: ما تنها به فکر رفع مشکلات مردم هستیم، مردمی که از هر جهت مدیون آنها هستیم. ما اصرار داریم افراد کارآمد و دلسوز در مجلس حضور داشته باشند. مجلس باید با همان روحیه دفاع مقدس به کار خود ادامه دهد.

به گزارش ایسنا، محمدباقر قالیباف در اولین همایش جبهه انقلاب برای انتخابات مجلس شورای اسلامی که در حرم امام خمینی (ره) برگزار شد، گفت: هدف از برگزاری این نشست بررسی اهمیت انتخابات و اهمیت آن است. مشارکت به عنوان یک رسالت و وظیفه مهم.» از این نظر مهم است که شرکت در انتخابات امری مبارزه و امنیت ملی تلقی می شود، زیرا مشارکت به معنای اقتدار و حل مشکلات اقتصادی است. در دوران دفاع مقدس که به رزمنده ای گفتم برو استراحت کن، به من گفت امروز هر چه عرق بریزیم، یک ماه که عملیات می شود، خون کمتری ریخته می شود.

وی ادامه داد: امروز در کنار زیارتگاهی ایستاده ایم که مسلمانان را گرامی داشت و اسلام را زنده کرد. ما با امامی هستیم که آن روز در سال 63 در قم درباره وقایع کاپیتولاسیون گفتند، همه مشکلات ما از آمریکاست، از اسرائیل و اسرائیل از آمریکاست. چند روز پیش بایدن در حمایت از رژیم صهیونیستی در فلسطین اشغالی گفت که اگر اسرائیل وجود نداشت، امروز اسرائیل را می ساختیم. سال گذشته قلدرهای دنیا و رژیم صهیونیستی می گفتند که کار نظام اسلامی تمام شده است اما امروز می بینیم که اسرائیل در آستانه نابودی است.

وی تاکید کرد: امروز باید قوی باشیم و اراده داشته باشیم. به سنت الهی ایمان داشته باشید. به مردم احترام می گذارد؛ مردم اساس نظام هستند. ایمان به سنت های الهی و حضور مردم در صحنه دو عنصر استمرار انقلاب است. مصداق این واقعیت این است که سال گذشته و این روزها رژیم صهیونیستی، آمریکایی ها و قلدرهای جهان می گفتند که انقلاب اسلامی تا دو هفته آینده فرو می ریزد، اما امروز همه می گوییم اسرائیل به نابودی نزدیک شده است. ما آن را می بینیم.

سخنگوی شورای اسلامی گفت: رقابت در جبهه انقلاب اشکالی ندارد. اما نه رقابت در برابر کارایی و همدلی. بدون رقابت با تفاوت. شما نباید برای سهام رقابت کنید. کشور امروز نیازمند تحول است. سرنوشت امنیت ملی ما به کارآمدی ما بستگی دارد. ما هیچ دغدغه ای نداریم جز حل مشکلات مردم، افرادی که از هر نظر مدیون آنها هستیم. ما اصرار داریم افراد کارآمد و دلسوز در مجلس حضور داشته باشند. مجلس باید با همان روحیه دفاع مقدس به کار خود ادامه دهد.

وی در جایی دیگر از سخنان خود گفت: جوانان عزیز، اعتقاد قلبی من همیشه این بوده که با جوانان کار کنم. چه در دهه بیستم و چه حالا که در دهه شصت هستم، هنوز هم دوست دارم با جوانان کار کنم. این تحول باید در دستان جوانان رخ دهد.

و ادامه داد: جوانان عزیز این شما هستید که می توانید تغییر ایجاد کنید. این شما هستید که با علم و دانش و مدیریت و انشاءالله با عبادت و خدمت خالصانه تحول را شکل خواهید داد. حضرت امام در نامه ای به عروس خود نوشتند که اگر تقرب به خدا و عبادت لازم است در جوانی انجام شود نه در پیری. همه اینها در جوانی است. حضور در میدان. بایستید و تفاوت ایجاد کنید.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=112498

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.