افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 12 October , 2024
0

قالیباف: بارها اعلام کرده ایم که نباید از حریم خصوصی کشورهای همسایه برای تهاجم به ایران استفاده کرد. اگر چنین اتفاقی رخ دهد به همان نکته پاسخ می دهیم. سردار قاآنی سالم است و کارش را انجام می دهد.

  • کد خبر : 394360
قالیباف: بارها اعلام کرده ایم که نباید از حریم خصوصی کشورهای همسایه برای تهاجم به ایران استفاده کرد. اگر چنین اتفاقی رخ دهد به همان نکته پاسخ می دهیم. سردار قاآنی سالم است و کارش را انجام می دهد.

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir): فارس: رئیس شورای اسلامی در سفر خود به لبنان در گفت و گو با شبکه المیادین اعلام کرد که ایران به هر تجاوزی از سوی رژیم صهیونیستی پاسخ قوی و مناسبی خواهد داد. محمدباقر قالیباف، رئیس شورای اسلامی شهر که امروز برای یک سفر رسمی وارد بیروت شده است، اعلام […]

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir):

فارس: رئیس شورای اسلامی در سفر خود به لبنان در گفت و گو با شبکه المیادین اعلام کرد که ایران به هر تجاوزی از سوی رژیم صهیونیستی پاسخ قوی و مناسبی خواهد داد.

محمدباقر قالیباف، رئیس شورای اسلامی شهر که امروز برای یک سفر رسمی وارد بیروت شده است، اعلام کرد که ایران به هرگونه تجاوز احتمالی اسرائیل پاسخ قاطع خواهد داد و به هر نقطه ای که تجاوز از آنجا رخ دهد، پاسخ خواهد داد.

ما از دشمن نمی ترسیم

رئیس شورای اسلامی در گفت و گو با شبکه المیادین لبنان با انتشار عکسی از وی در حال خلبانی هواپیمای ترابری خود به لبنان گفت: بله، من خودم خلبان هواپیما بودم تا به عنوان رهبرمان اعلام کنم که ما به عنوان مردم در صحنه هستیم.” و ما از دشمن نمی ترسیم… من طبق قوانین بین المللی عمل کردم و برخلاف تهدیدات دشمن، از دشمن نمی ترسیم.

ما به هر حمله احتمالی به شدت پاسخ خواهیم داد.

قالیباف در پاسخ به سوالی درباره حمله و تجاوز احتمالی اسرائیل به ایران که خودش آن را پاسخ ایران می‌داند، گفت: بارها اعلام کرده‌ایم که ایران به‌دنبال گسترش جنگ نیست، اما به هر چیزی پاسخ محکم و آبرومندانه خواهد داد. حمله.” وی افزود که ما بارها آن را نشان داده ایم. امیدواریم برخوردهای قبلی درس عبرتی برای دشمنان بوده باشد.

المیادین درباره تلاش آمریکا برای کنترل آنچه که وی پاسخ رژیم صهیونیستی به ایران می خواند، گفت: ما نمی دانیم چارچوب بندی به چه معناست، اما هر تجاوزی به ایران، قطعا به آن تجاوز پاسخ خواهیم داد و از آن خارج نخواهیم شد. بی پاسخ است. ما فقط به مراکز نظامی و تروریستی آنها در زمان صادق 2 به دلیل وحشتی که انجام دادند حمله کردیم.

قالیباف در واکنش به شایعاتی که رسانه های غربی و برخی رسانه های عربی درباره سردار قاآنی منتشر کردند، گفت که او سالم است و کارش را انجام می دهد و این یکی از اخبار جعلی است که منتشر شده است.

هشدار به برخی از همسایگان ایران

المیادین به بیانیه برخی کشورهای حاشیه خلیج فارس مبنی بر اینکه اجازه نخواهند داد از حریم هوایی آنها برای حمله احتمالی به ایران استفاده شود، گفت: بله، ایران بارها اعلام کرده است که حریم هوایی کشورهای همسایه خود است. نباید برای حمله به ایران مورد استفاده قرار گیرد و در صورت وقوع چنین حادثه ای، حقیقت این است که پاسخ ایران روشن است و طبیعتاً اگر از هر نقطه به ایران تجاوز شود، پاسخ داده خواهد شد. ما مطمئن هستیم که همسایگان ما را رعایت خواهند کرد. ما همیشه با همسایگان خود روابط خوبی داشته ایم.

قالیباف در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر حمایت ایران از مقاومت و اجماع در ایران گفت: بله قطعا در ایران در این موضوع اجماع وجود دارد و این در پاسخ به اسرائیل نیز دیده شد. این را می‌توان در کمک‌های بشردوستانه به لبنان و فلسطین مشاهده کرد، زیرا همه ملت‌های اسلامی به لبنان و فلسطین کمک‌های مالی و بشردوستانه می‌کنند و به ایجاد زیرساخت‌های آسیب‌دیده کمک می‌کنند. بدون شک مقاومت و جبهه مقاومت همواره مورد توجه و حمایت بوده و خواهد بود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=394360

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.