افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
2

قالنویی: فشار مربی در فوتبال ایران بیشتر از برزیل است – خبرگزاری به علاوه اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 176849
قالنویی: فشار مربی در فوتبال ایران بیشتر از برزیل است – خبرگزاری به علاوه اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر ، امیر قلانویی پیش از آغاز جام ملت های آسیا ۲۰۲۳ در گفت و گو با الکاس قطر اظهار داشت: فشار سرمربیگری تیم ملی ایران بیشتر از سرمربی تیم ملی است. . برزیلی . کار بسیار سختی است زیرا فوتبال در آسیا پیشرفت زیادی کرده است و آخرین قهرمانی ما حدود […]

به گزارش خبرگزاری مهر ، امیر قلانویی پیش از آغاز جام ملت های آسیا ۲۰۲۳ در گفت و گو با الکاس قطر اظهار داشت: فشار سرمربیگری تیم ملی ایران بیشتر از سرمربی تیم ملی است. . برزیلی . کار بسیار سختی است زیرا فوتبال در آسیا پیشرفت زیادی کرده است و آخرین قهرمانی ما حدود 48 سال پیش بود که رقبا آنقدر قوی نبودند و پیشرفتی نداشتند. ما رقبای بسیار خوبی داریم که از نظر زیرساختی پیشرفت زیادی کرده اند و در این زمینه عقب نشینی هایی داشتیم.

و افزود: دو بار سرمربی تیم ملی ایران شدم. بار اول خیلی سخت بود چون فدراسیون ایران مشکلات خاص خودش را داشت و فوتبال ایران تعلیق شد. بعد از آن گروه انتقالی آمد که در درونش درگیری هایی داشت، اما با توجه به رابطه خوبی که الان با فدراسیون، هم تیمی ها و بازیکنانم داریم، در این 6 ماه توانستیم انسجام بسیار خوبی در تیم از جمله مدیریت ایجاد کنیم. ، کارکنان . و فنی. خوشبختانه مجموعه از این روند بسیار راضی است. ما به همه رقبا احترام می گذاریم و آنها را تیمی سرسخت می دانیم. باید با تمام قدرت و انگیزه بازی های آینده را به نحو احسن انجام دهیم.

قلانوی خاطرنشان کرد: طبیعی است که 2 یا 3 تیم شانس بیشتری برای قهرمانی داشته باشند. کل ورزش ژاپن خودش را از آسیا جدا کرده و بالاتر رفته است. عربستان سعودی، کره جنوبی، استرالیا و حتی قطر مدعی هستند. بنابراین، ما باید به همه رقبا احترام بگذاریم و همه حریفان از جمله فلسطین، هنگ کنگ و امارات را سرسخت بدانیم.

وی با حضور در کارگاه آموزشی AFC در گفتگو با رسانه های قطری توضیح داد: این کارگروه بسیار مهم است. قطر نیز این کار را به بهترین شکل انجام می دهد. من خودم برای بررسی و بازدید از محل سکونت، محل تمرین تیم و ورزشگاه هایی که قرار است از آنها بازدید کنیم به این کشور آمدم. از زمانی که من بازی کردم، این سومین بار است که قطر میزبان جام ملت‌ها است که میزبان جام جهانی و فکر می‌کنم بازی‌های آسیایی نیز بوده است. این نشان می دهد که قطر شاید یکی از بهترین میزبان ها نه تنها در آسیا بلکه در جهان باشد. در این گروه کاری همه به خوبی برنامه ریزی و مدیریت می کنند و جا دارد از آنها تشکر کنم.

قلانوی ادامه داد: ممکن است جام جهانی قطر دیگر تکرار نشود، من به عنوان یک آسیایی از مسئولان قطری برای میزبانی جام جهانی تشکر می کنم که به خوبی برگزار شد. در جلسه فیفا از آرسن ونگر انتقاد کردم: چرا جام جهانی را که هر روز چهار مسابقه در آن برگزار می شود، به یک قاره ببریم؟ این موضوع روی کیفیت مسابقات آینده جام جهانی تاثیر منفی خواهد داشت. به نظر من این جام ملت ها بهترین خواهد بود چرا که مقر تیم، زیرساخت ها و پیشرفتی که قاره آسیا داشته است، زمین های چمن، هتل های خوب و برنامه ریزی خوب دارد. این جام جهانی از نظر کیفی مانند جام ملت های قطر بهترین خواهد بود.

سرمربی تیم ملی ایران گفت: خاطراتی از ورزشگاه خلیفه دوحه دارم. زمانی که در السد بازی کردم، 2 جام آوردیم که یکی از آن ها «کاس امیر» نام دارد و فینال مسابقات در همین ورزشگاه برگزار شد. در مقدماتی جام جهانی 1994 نیز چندین بازی در این ورزشگاه انجام دادیم. یکی از خاطرات خوبم این است که در بازی با ژاپن 2 بر یک پیروز شدیم و به رضا حسن زاده یک پاس گل دادم. دخترم همون روز به دنیا اومد. من 2 خاطره خوب از قطر دارم. انشالله سومین جام ملت ها هم برای تکمیل این خاطرات برگزار می شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=176849

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.