افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
3

قاسم دهنوی: پرسپولیس مثل مار زخمی است/تعویض ها بازی را برگرداند

  • کد خبر : 18235

پیشکسوت پرسپولیس و مس برای دیدار دو تیم سابقش ارزش قائل شد. قاسم دهنوی در گفت و گو با برنا درباره دیدار تیم های مس کرمان و پرسپولیس اظهار داشت: مس و پرسپولیس یکی از بهترین و هیجان انگیزترین بازی های هفته های اخیر لیگ برتر را انجام دادند و به نظر من گل محمدی […]

پیشکسوت پرسپولیس و مس برای دیدار دو تیم سابقش ارزش قائل شد.

قاسم دهنوی در گفت و گو با برنا درباره دیدار تیم های مس کرمان و پرسپولیس اظهار داشت: مس و پرسپولیس یکی از بهترین و هیجان انگیزترین بازی های هفته های اخیر لیگ برتر را انجام دادند و به نظر من گل محمدی یحیی به شایستگی پیروز شد. این بازی.

وی که سابقه بازی در دو تیم مس و پرسپولیس را در کارنامه دارد به شرایط فنی این دیدار اشاره کرد و تاکید کرد: شروع خوب پرسپولیس در نیمه اول با دو گل این تیم همراه بود تا تیم محمدی راهی زمین شود. رختکن با برتری فنی و عددی.در نیمه دوم پرسپولیس به دسته دوم سقوط کرد و همین باعث شد مس برای دقایقی ابتکار عمل را از پرسپولیس بگیرد. در این دقایق مس به گل رسید و می توانست گل دوم و گل تساوی را بزند اما هوش بالای یحیی گل محمدی به کمک پرسپولیس آمد و روند بازی در 20 دقیقه پایانی باز هم به سود پرسپولیس بود.

دهنوی افزود: در فاصله 60 تا 70-75 تیم منتخب ماه از افت نسبی پرسپولیس استفاده کرد، اما تعویض های به موقع و حساب شده کادرفنی سرخ ها کفه ترازو را به نفع پرسپولیس کرد و با گل سوم، این اتفاق افتاد. فرصتی برای جبران بود. امتیازهای برد تیم مس از دست خواهد رفت. در آن زمان به نظر می رسید پرسپولیس دربی این دیدار را پیش رو دارد و اگر مهاجمان این تیم تمرکز بیشتری داشتند، می توانستند گل های بیشتری به ثمر برسانند.

این پیشکسوت فوتبال درباره شرایط مس کرمان گفت: به نظر من دست فرزاد حسین خانی برای مبارزه در لیگ برتر در این فصل از نظر بازیکن بسته است. متأسفانه مسئولان شهرستان توجه لازم را ندارند و این تیم چه در ابتدای فصل و چه در نیم فصل نتوانست مهره ها و بازیکنان کافی را جذب کند و واقعاً کادرفنی زیان بزرگی به تیم کرده است. تیم به نظر من عملکرد فرزاد حسین خانی با این بضاعت تیمش ستودنی است.

دهنوی درباره شانس قهرمانی پرسپولیس نیز خاطرنشان کرد: شرایط سخت است اما قهرمانی برای پرسپولیس دور نیست. مهمترین موضوع در مورد بازی های باقی مانده پرسپولیس تا پایان فصل این است که این تیم اشتباه نکند و انتظار اشتباه رقبای خود را داشته باشد. پرسپولیس در حال حاضر مانند یک مار زخمی است و این می تواند برای همه حریفان خطرناک باشد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=18235

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.