افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
1

قاسم دهنوی: بازی با شمس آذر آسان نیست/پرسپولیس حق اشتباه ندارد – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 277357
قاسم دهنوی: بازی با شمس آذر آسان نیست/پرسپولیس حق اشتباه ندارد – پرسپولیس نیوز

کارشناس فوتبال با بیان اینکه دیدار با شمس آذر آسان نیست، اظهار داشت: بازیکنان پرسپولیس باید تمرکز داشته باشند و با تمرکز زیادی در زمین حاضر شوند. تیم فوتبال پرسپولیس در هفته بیست و نهم لیگ برتر سه شنبه شب 17 خردادماه در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین به مصاف شمس آذر می رود. سرخپوشان با […]

کارشناس فوتبال با بیان اینکه دیدار با شمس آذر آسان نیست، اظهار داشت: بازیکنان پرسپولیس باید تمرکز داشته باشند و با تمرکز زیادی در زمین حاضر شوند.

تیم فوتبال پرسپولیس در هفته بیست و نهم لیگ برتر سه شنبه شب 17 خردادماه در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین به مصاف شمس آذر می رود. سرخپوشان با 62 امتیاز در صدر و شمس آذر با 39 امتیاز در رده ششم قرار دارند. شاگردان “اسمار ویرا” برای ماندن در صدر به پیروزی و کسب 3 امتیاز در این بازی نیاز دارند.

قاسم دهنوی کارشناس فوتبال در گفتگو با خبرنگار مهر درباره عملکرد پرسپولیس در دیدارهای اخیر اظهار داشت: پرسپولیس فصل خوبی را پشت سر گذاشته است، بالاخره در تورنمنتی که 8 تا 9 ماه طول می کشد طبیعی است که هم روزهای خوبی داشته باشد و هم روزهای خوبی داشته باشد. روزهای بد، خدا را شکر پرسپولیس در این فصل روزهای خوبی را پشت سر گذاشته است، به خصوص زمانی که یحیی گل محمدی از این تیم جدا شد، هیچکس فکر نمی کرد «اسمار ویرا» بتواند به عنوان جانشین او در پرسپولیس موفق شود اما او توانست نتایج قابل قبولی کسب کند. البته نباید زحمات یحیی گل محمدی برای پرسپولیس را نادیده گرفت و او در سال های اخیر توانست تیمی متحد برای پرسپولیس بسازد.

بازی با شمس آذر اصلا آسان نیست

وی در خصوص دیدار پرسپولیس مقابل شمس آذر گفت: این دیدار اصلا آسان نخواهد بود، شمس آذر تیم خوبی است که طبق برنامه بازی می کند و با مربی جوان خود نتایج خوبی کسب کرده است. نیمی از نگاه پرسپولیس به ماندن در اوج و نیمی دیگر به قهرمانی است و امیدوارم در این بازی موفق شود و پیروزی متعلق به پرسپولیس باشد.

بازیکنان در دو هفته باقی مانده حق اشتباه ندارند

پیشکسوت پرسپولیس درباره نقاط ضعف و قوت این تیم در فصل جاری لیگ برتر بیان کرد: پرسپولیس امسال در بازی با استقلال خوزستان ضعف کوچکی داشت و در نیمه اول دفاع پرسپولیس بسیار ضعیف عمل کرد. و استرس عدم نتیجه در بین بازیکنان وجود داشت. پرسپولیس در فاز هجومی همیشه تیم خوبی بوده و نسبت به رقیب خود برتری داشته است. در رویارویی با شمس آذر بازیکنان باید به خود بیایند و حق خطا نداشته باشند چرا که این برخورد برای آنها مرگ و زندگی است.

عملکرد اسمار عالی بوده است.

دهنوی در خصوص عملکرد اسمار اظهار داشت: از نظر من عملکرد اسمار در پرسپولیس عالی بود. برانکو پایه گذار کیفیت فعلی پرسپولیس بود و بعد از او یحیی گل محمدی و حالا هم اسمار توانسته اند میراثی را که برای سرخ ها به جا گذاشته حفظ کنند. البته به نظر من اگر فردی غیر از اسمار می آمد، پرسپولیس نتایج خوبی می گرفت. نکته مثبت در پرسپولیس ایجاد موقعیت های زیاد است که خدا را شکر ادامه پیدا کرد و امیدوارم این روند در دو دیدار باقی مانده نیز ادامه داشته باشد. به جز نیمه اول بازی با استقلال خوزستان که عملکرد خوبی از بازیکنان ندیدیم، پرسپولیس در سایر دیدارها بسیار خوب عمل کرده است.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)