افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 25 September , 2024
0

قاتل چوبه دار را دید و پایین آمد / دست و پای همسایه را صلیب بستیم و کشتیم + جزئیات

  • کد خبر : 375197
قاتل چوبه دار را دید و پایین آمد / دست و پای همسایه را صلیب بستیم و کشتیم + جزئیات

به گزارش خبرنگار جنایی رکنا، 8 دی ماه 1393 گزارشی از این حادثه قتل زنی وحشتناک در محله نواب تهران به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام شد با حضور سریع نیروهای پلیس در محل حادثه، جسد بی جان یک زن 81 ساله در داخل منزلش کشف شد. بررسی های اولیه از صحنه جنایت حاکی […]

به گزارش خبرنگار جنایی رکنا، 8 دی ماه 1393 گزارشی از این حادثه قتل زنی وحشتناک در محله نواب تهران به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام شد با حضور سریع نیروهای پلیس در محل حادثه، جسد بی جان یک زن 81 ساله در داخل منزلش کشف شد. بررسی های اولیه از صحنه جنایت حاکی از آن بود که مقتول به طرز فجیعی به قتل رسیده است و آثار کبودی و خراش روی بدن مقتول حکایت از درگیری شدید و مقاومت در برابر عاملان جنایت دارد.

کارآگاهان با حضور در محل جنایت اقدام به جمع آوری مدارک کردند. مدارک جنایت با دقت فراوان جمع آوری و جسد برای بررسی های تخصصی به پزشکی قانونی منتقل شد. همچنین دوربین های مدار بسته تلویزیونی ساختمان و اطراف آن برای شناسایی عاملان این جنایت بازبینی شد.

پلیس با بررسی اظهارات همسایه ها و تحقیقات میدانی به همسایه همسایه مقتول مشکوک شد. این زن به دلیل اظهارات ضد و نقیض و رفتارهای مشکوک خود مورد توجه کارآگاهان قرار گرفت. با بررسی دقیق دوربین های مداربسته مشخص شد این زن در زمان جنایت به همراه مرد دیگری به ساختمان مقتول مراجعه کرده است.

با صدور دستور قضایی، دو متهم دستگیر و برای بازجویی به اداره آگاهی منتقل شدند. متهم اصلی مرد جوان 49 ساله و دارای سابقه کیفری بود. او ابتدا جرم خود را انکار کرد اما پس از ارائه مدارک قانع کننده اعتراف کرد.

دست و پای زن را به صورت ضربدری با طناب بستم!

متهم در اعترافات خود اظهار داشت: من و مریم قصد داشتیم به خانه پیرزن برویم. مریم به بهانه تعمیر ریموت تلویزیون در را باز کرد و من وارد شدم. پیرزن سعی می کرد مقاومت کند که من او را هل دادم و او را به زمین زدم. بعد دهانش را با حوله پوشاندم و دست و پایش را با طناب بستم. من قصد کشتن او را نداشتم، اما وقتی دیدم نفس نمی‌کشد، خیلی ترسیدم. جنازه را همانجا گذاشتم و با مریم طلاها و اشیای قیمتی اش را بردیم. مریم طلاها را فروخت و من سهمم را خرج کردم.

با اعترافات متهم و همدستش، دادگاه کیفری متهم را به انتقام گرفتن نفس، 74 ضربه شلاق و پرداخت دیه مقتول مجرم شناخته شد و همدست وی نیز به 5 سال زندان محکوم شد.

بالاخره با تلاش تیم صلح و آشتی دادسرا و موافقت اولیای دم با دریافت 30 میلیارد ریال مهریه، صبح امروز حکم قصاص متهم به مدت 6 ماه به تعویق افتاد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=375197

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.