به گزارش رکنا؛ ساعت 8:30 صبح امروز کارگران یک گاراژ با سامانه 125 آتش نشانی و همچنین مرکز فوریت های پلیسی 110 و اورژانس 115 تماس گرفتند و اعلام کردند که دو نگهبان مجتمع به تماس آنها پاسخ نداده و باز نمی شوند. دروازه به مجتمع نیز چنین نیست. این موضوع باعث نگرانی این افراد شد به همین دلیل ستاد فرماندهی ماموران تیم نجات پنج مستقر در ایستگاه 38 را به محل حادثه واقع در شهرک ولیعصر (عج)، خیابان طالقانی اعزام کرد.

با حضور آتش نشانان در محل مشاهده شد در گوشه ای از این گاراژ که 10 هزار متر مربع مساحت داشت، اتاقی به مساحت 8 متر مربع برای استقرار محیط بانان ایجاد شد. به گفته کارگران، دو نفر در داخل این اتاق زندگی می کردند که پاسخی ندادند. بدین ترتیب امدادگران قفل و بخشی از شیشه ورودی این اتاق را شکستند و وارد آنجا شدند.

با حضور آتش نشانان در اتاق نگهبانی، جسد بی جان دو نگهبان را در کف اتاق پیدا کردند. آنها همچنین مشاهده کردند که در اتاق یک دستگاه پیک نیک گاز روشن، یک بخاری برقی و یک سطل پر از زغال برای گرم کردن وجود دارد.

بلافاصله اجساد دو محیط بان بیهوش از اتاق خارج و در اختیار امدادگران قرار گرفت و امدادگران با مشاهده علائم حیاتی مرگ دو کارگر ایرانی 50 و 25 ساله را تایید کردند. برای مشخص شدن علت نهایی مرگ، اجساد این افراد به پزشکی قانونی منتقل شد. پس از انجام ماموریت و ایمن سازی آتش نشانان محل حادثه را به ماموران انتظامی تحویل داده و به ایستگاه بازگشتند.