افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
2

قاتل محکوم به اعدام در زندان خواستار اعدام همسر خیانتکارش شد/ رابطه پنهانی زن زندانی با تاجر

  • کد خبر : 262224
قاتل محکوم به اعدام در زندان خواستار اعدام همسر خیانتکارش شد/ رابطه پنهانی زن زندانی با تاجر

به گزارش رکنا، با این شکایت و ارائه مدارکی به دادگاه، زن جوان در برابر اتهام رابطه با مرد غریبه از خود دفاع کرد. همسر این مرد درخواست اعدام کرده است. رسیدگی به این پرونده با شکایت فرد اعدامی آغاز شد. قراردادی 35 ساله که مجرمانه است آدم کشی به انتقام گرفتن او که مجرم […]

به گزارش رکنا، با این شکایت و ارائه مدارکی به دادگاه، زن جوان در برابر اتهام رابطه با مرد غریبه از خود دفاع کرد. همسر این مرد درخواست اعدام کرده است.

رسیدگی به این پرونده با شکایت فرد اعدامی آغاز شد. قراردادی 35 ساله که مجرمانه است آدم کشی به انتقام گرفتن او که مجرم شناخته شده و با حکم قطعی اعدام روبرو شده بود، از زندان از همسرش شمیم ​​30 ساله شکایت کرد و مدعی شد که او مرتکب خیانت کثیف شده است. او همچنین برای اثبات ادعای خود عکس هایی از همسرش در دادگاه ارائه کرد.

با این شکایت رسیدگی به این پرونده در شعبه هشتم دادگاه کیفری یک استان تهران آغاز شد و در تحقیقات انجام شده مشخص شد زن جوان در غیاب وی با مردی از شرکتی رابطه پنهانی داشته است. شوهر.

با افشای این ماجرا و شواهدی که پیشیمان به دادگاه ارائه کرده بود، زن جوان پای میز محاکمه نشست.

در این جلسه پیمان که از زندان به دادگاه منتقل شده بود در مقابل قضات قرار گرفت و درباره اتهام قتل که موجب صدور حکم قصاص برای وی شد، گفت: بعدازظهر 31 خرداد 1398 نزاع دسته جمعی در خیابان غفاری جنوبی شمیران نو. در جریان آن درگیری پسری 39 ساله به نام مهران جان خود را از دست داد.

در آن دعوا هفت نفر از جمله من حضور داشتم و همه دوستانم به مهران حمله کردند و او را مورد ضرب و شتم قرار دادند اما من به عنوان عامل قتل شناخته و به قصاص محکوم شدم. جنگ من از این اتهام تبرئه شدم زیرا دلیل آن درگیری قبلی کینه توزی و تسویه حساب شخصی بود. اما حکم قصاص در دیوان عالی کشور تایید شده و در مرحله تجدیدنظر است.

شکایت از همسر

وی ادامه داد: اکنون در یک قدمی حکم اعدام هستم و چیزی برای از دست دادن ندارم اما از همسرم شکایت می کنم زیرا خیانت زمانی که در زندان بودم همسرم پیگیر پرونده من بود و به ملاقاتم می آمد اما بعد از مدتی دیگر از آمدن منصرف شد و متوجه رفتار مشکوک او شدم. من در یک آرایشگاه در حوالی تهران پارس کار می کردم و مشکوک بودم. حرکات به همین دلیل از خواهرم خواستم که مراقب او باشد. خواهرم چندین بار او را دنبال کرده بود و متوجه رابطه پنهانی او با مرد جوانی شده بود که در یک شرکت کار می کند. خواهرم از آنها در رستوران ها و کافه ها عکس و فیلم گرفت. آخرین بار متوجه شد که با ماشین یک مرد غریبه به خانه رفته و ساعت 10 صبح روز بعد از آنجا رفته است.

وی ادامه داد: همسرم از دختر 4 ساله ام مراقبت می کند و من نمی خواهم همسرم از دخترم مراقبت کند. من هنوز همسرم را دوست دارم. جوانی اش را زیر پای من گذاشت و اشتباه من در زندگی هم باعث مشکلاتش شد. اما او می توانست من را طلاق دهد و نباید به من خیانت می کرد. الان 3 شاهد را به دادگاه آوردم. تایید می کنند که همسرم به خانه غریبه ای رفته و تا سحر آنجا مانده است. من برای همسر خیانتکارم مجازات اعدام میخواهم.

سپس یکی از شاهدان که یک سوپرمارکت در مقابل خانه مرد غریبه داشت، روی جایگاه ایستاد و گفت: تاجری را می شناسم که فقط یک خانه مقابل سوپرمارکت من دارد و افراد زیادی به خانه اش رفت و آمد می کنند. قسم می خورم زن جوانی را دیدم که به خانه غریبه رفت و صبح روز بعد آنجا را ترک کرد. دو شاهد دیگر نیز سخنان او را تایید کردند.

انکار رابطه سیاه

سپس زن 30 ساله در برابر قضات حاضر شد و اتهام را نپذیرفت.

وی گفت: قبول دارم عکس ها و فیلم هایی که در رستوران و کافه از من گرفته شده متعلق به من است، اما به خانه تاجر رفته بودم تا با او در مورد مسائل کاری صحبت کنم. اتهام رابطه پنهانی با یک جوان را نمی پذیرم.

سپس محمد شمس که وکیل این توافق بود در جمع قضات حاضر شد و گفت: با توجه به اعترافات صریح زن جوان که تایید می کند عکس ها متعلق به او بوده و با مرد غریبه ای همراه بوده است، این زن به سراغ مرد غریبه می رود. این یک توجیه متفاوت از ایجاد رابطه است. هیچ رازی وجود ندارد، زیرا اگر قرار بود این مرد و زن عجیب و غریب در مورد مسائل املاک و مستغلات صحبت کنند، می توانستند در یک شرکت، در یک رستوران یا یک کافی شاپ صحبت کنند. به نظر می رسد که او مرتکب زنا شده است و من خواهان مجازات اشد هستم.

پس از اتمام دفاعیات این وکیل، قضات برای صدور وارد دادگاه شدند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=262224

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.