افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
2

قاتل در دادگاه به جرم خود اعتراف نکرد، پرونده به دادسرا بازگشت / جنایت به دلیل نگاه به چپ

  • کد خبر : 347557
قاتل در دادگاه به جرم خود اعتراف نکرد، پرونده به دادسرا بازگشت / جنایت به دلیل نگاه به چپ

به گزارش رکنا، ساعت 12 و 40 دقیقه بامداد چهارشنبه 22 تیرماه مرد جوانی با پلیس تماس گرفت. قتل دوستش در محله سیزده آبان گزارش داد و گفت دو جوان موتورسوار به بهانه رفتن ما را زیر نظر داشتند. درگیر شد تبدیل شود من و دوستم با موتورسیکلت هایمان در حال عبور از خیابان بودیم […]

به گزارش رکنا، ساعت 12 و 40 دقیقه بامداد چهارشنبه 22 تیرماه مرد جوانی با پلیس تماس گرفت. قتل دوستش در محله سیزده آبان گزارش داد و گفت دو جوان موتورسوار به بهانه رفتن ما را زیر نظر داشتند. درگیر شد تبدیل شود

من و دوستم با موتورسیکلت هایمان در حال عبور از خیابان بودیم که دو موتورسوار راه ما را بستند و در حالی که با ما درگیر بودند، یکی از آنها با چاقو دوستم را مجروح کرد و سپس فرار کرد.

به این ترتیب ماموران کلانتری 151 یافت آباد به محل حادثه اعزام شدند و در تحقیقات شاهدان متوجه شدند دقایقی پیش دو جوان موتورسوار به دلیل جستجو با دو جوان درگیر شدند. از چپ به راست و در نهایت یکی از آنها پس از ضربه چاقو از محل متواری شد.

با انتقال جوان مجروح به بیمارستان، تلاش پزشکان برای نجات جان وی بی نتیجه ماند و جوان 25 ساله به دلیل شدت جراحات وارده بر روی تخت بیمارستان جان باخت. با مرگ مرد جوان تحقیقات برای شناسایی و دستگیری متهم آغاز شد.

در ادامه پلیس با بررسی دوربین های مداربسته حاضر در محل، موفق به شناسایی شماره پلاک موتورسیکلت متهم شد. ماموران که رد متهم را پیدا کرده بودند ساعت چهار بامداد روز بعد او را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

متهم 20 ساله در بازجویی های اولیه منکر قتل شد و با وجود اینکه آثار درگیری در دست و بدنش به وضوح مشخص بود، گفت: به همراه دوستم سوار بر موتور در حال عبور از خیابان بودیم که دو موتورسوار به ما حمله کردند. و یکی از آنها دوستم را با چاقو مجروح کرد و از محل متواری شد. من هم از ترس به خانه رفتم.

ما فقط یک دعوای ساده داشتیم و قصد کشتن کسی را نداشتیم. من واقعا قاتل نیستم

اما با توجه به شواهد موجود و اظهارات شاهدان متهم به دستور قضایی بازداشت و پرونده برای تحقیقات بیشتر به دادسرا ارجاع شد.

در دادگاه چه گذشت؟

در اولین جلسه رسیدگی به این پرونده در دادگاه کیفری یک استان تهران، متهم ایستاده، منکر قتل شد و داستان دیگری را مطرح کرد. وی گفت: روز حادثه به همراه دوستم و سه بچه محل سوار موتورسیکلت بودیم که ناگهان دو موتورسوار به ما حمله کردند.

درگیری شروع شد و یکی از دوستانم با چاقو مجروح شد. من از ترس فرار کردم و نمی دانستم عامل چاقو کیست. اما حالا که فکرش را می‌کنم، فکر می‌کنم همان مردی که در موتور سیکلت بود، چاقو را ساخت. من واقعا بی گناهم و نمی دانم چرا درگیر این قضیه شدم.

دادگاه با عنایت به اظهارات متهم و فقدان مدارک مستند، پرونده را برای تحقیقات بیشتر به دادسرا اعاده کرد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=347557

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.