افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 20 October , 2024
3

قاتل تهرانی تا صبح کنار جسد خوابید/ این قضیه چه شد؟ + جزئیات

  • کد خبر : 152034
قاتل تهرانی تا صبح کنار جسد خوابید/ این قضیه چه شد؟  + جزئیات

به گزارش رکنا، صبح 13 آبان 1397، خبر مرگ مشکوک خانواده وی مرد میانسال را به پلیس اطلاع دادند و بلافاصله ماموران به محل حادثه اعزام شدند. پس از بررسی های اولیه مشخص شد این مرد ساعاتی قبل از پیدا شدن جسدش فوت کرده است و بر این اساس گزارش این خبر به بازپرس ویژه […]

به گزارش رکنا، صبح 13 آبان 1397، خبر مرگ مشکوک خانواده وی مرد میانسال را به پلیس اطلاع دادند و بلافاصله ماموران به محل حادثه اعزام شدند.

پس از بررسی های اولیه مشخص شد این مرد ساعاتی قبل از پیدا شدن جسدش فوت کرده است و بر این اساس گزارش این خبر به بازپرس ویژه قتل تهران رسید.

بازپرس ویژه قتل در تحقیقات اولیه با ردیابی تماس های تلفن همراه مقتول موفق به شناسایی مردی به نام علی که گفته می شود از دوستان قدیمی وی است را شناسایی و پس از دستگیری به قتل دوستش اعتراف کرد.

متهم به بازپرس پرونده گفت: شب قبل از مرگ رضا مرا برای شام در خانه اش دعوت کرد، مواد مصرف کردیم و با هم غذا خوردیم. باهاش ​​دعوا کردم وقتی به خودم آمدم متوجه شدم که رفته است. نفس نمی‌کشید، اما فکر نمی‌کردم مرده باشد، او را به تختش بردم و تا صبح خوابیدم.

صبح که از خواب بیدار شدم متوجه شدم رنگ صورت رضا زرد شده است.
او مرا نمی کشد. من هم ترسیدم. موبایلش را گرفتم و به آخرین شماره ای که زنگ زده بود زنگ زدم و به او گفتم علی بد است، ببرش خانه اش.

سپس تلفن همراه و تعدادی از وسایل منزل او را برداشتم و آنجا را ترک کردم و متواری شدم تا اینکه پلیس مرا دستگیر کرد.

پزشکی قانونی برای تعیین علت اصلی مرگ ادامه دارد. خفگی پس از فشار عناصر حیاتی گردن با استفاده از بدن فیبری اعلام می شود.

سپس متهم به قتل یک مسلمان شد انتقام گرفتن و سرقت از منزل به 3 سال حبس تعزیری و 74 ضربه شلاق محکوم شد و حکم قطعی آن به تایید دیوان عالی کشور رسید و مرد جوان در لیست اعدام شدگان قرار داشت تا اینکه صبح امروز قاتل جوان پای چوبه دار رفت. حکم قصاص اجرا شد و سرانجام تیم صلح و سازش بازپرسی دادسرای جنایی تهران با صحبت با خانواده مقتول رضایت اولیای دم را برای بخشش فرد اعدامی جلب کردند.

بر اساس این گزارش، برادران و خواهران مقتول جنایت با تلاش تیم صلح و سازش دادسرای ناحیه ۲۹ تهران در اقدامی بزرگ و خداپسندانه قاتل برادر خود را بخشیدند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=152034

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.