افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
2

قاتلان شهدای کرمان انتقام سختی خواهند گرفت – خبرگزاری مهر ایران و جهان

  • کد خبر : 170893
قاتلان شهدای کرمان انتقام سختی خواهند گرفت – خبرگزاری مهر ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سعید فرجیان زاده پنجشنبه شب در اجلاسیه روستای پرور کوی شهید مدنی در همدان به مناسبت چهارمین سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی و سومین سالگرد ارتحال عالم ربانی حضرت علامه مصباح اظهار داشت: این شهید پرور کوی شهید مدنی در همدان در حال برگزاری است. یزدی گفت: انتقام در زمان […]

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سعید فرجیان زاده پنجشنبه شب در اجلاسیه روستای پرور کوی شهید مدنی در همدان به مناسبت چهارمین سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی و سومین سالگرد ارتحال عالم ربانی حضرت علامه مصباح اظهار داشت: این شهید پرور کوی شهید مدنی در همدان در حال برگزاری است. یزدی گفت: انتقام در زمان مشخص و با کیفیت و کمیت مشخص انجام می شود و خاطرنشان کرد: میزان و شکل آن را مسئولان تعیین می کنند و دشمنان بدانند که جمهوری اسلامی انتقام خواهد گرفت. برای این حادثه ناجوانمردانه با قدرت نرم، اطلاعات و امنیت آن.

سردار فرجیان زاده افزود: امروز گرد هم آمده ایم تا مقام و منزلت قهرمان ملی، سردار استثنایی و بزرگمرد سرزمین ایرانی اسلامی را ارج نهیم و مکتب او را گرامی بداریم، شهیدی که رهبری او در همه ابعاد می درخشد و در همه جا برجسته است. . ابعاد و هر روز نام آن معروف خیس می شود.

وی افزود: امروز بر مریدانش افزوده می شود و این به خاطر اخلاص اوست و شاهدیم که امروز بیش از 700 کتاب درباره این شهید عزیز نوشته شده است و افراد زیادی در مراسم تشییع این شهید جان باختند و میلیون ها نفر از کشورهای مختلف او را دوست دارند. . و مجذوب این شهید والامقام شدند و این به خاطر اخلاص نبود و شاهد بودیم که در تهران بیش از 5 میلیون نفر از اقشار مختلف در مراسم تشییع این مرد خدا شرکت کردند.

وی به بعد دیگر او اشاره کرد و گفت: بعد دیگر این مرد خدا معنویت شهید بود که از شما دعوت می کنم بارها وصیت نامه شهید را بخوانید چرا که در وصیت نامه شهید معنویت اوست. . و ارتفاع معنوی متبلور می شود.

معاون هماهنگ کننده ولی فقیه در سپاه گفت: سومین ویژگی یک قهرمان شهید ولایت داری بود و همیشه خود را سرباز ولایت می دانست و خود را تربیت یافته مکتب امام می دانست و مطیع می دانست. به دستور استان در حوادث سخت. او به مقام شهادت نائل آمده بود و مجاهد مخلصی بود.

وی ادامه داد: یکی دیگر از ابعاد شخصیتی او این بود که استراتژیست بزرگی بود و توانست در سخت ترین نبردها به پیروزی برسد و در عملیات های مختلف جنگ تحمیلی خطوط جبهه های نبرد را بشکند.

وی افزود: نبرد سوریه سخت ترین نبرد در 100 سال گذشته بود که سردار سلیمانی با مدیریت استراتژی خود توانست داعش را شکست دهد به دلیل اینکه آمریکا، رژیم صهیونیستی و دستگاه های سایبری در اختیار او بودند. . علاوه بر تعصب جاهلانه ای که نسبت به او داشتند.

سردار فرجیان زاده در ادامه به جنگ غزه اشاره کرد و افزود: رژیم وحشی صهیونیستی 90 روز است که می جنگد هرچند به هیچ یک از اهداف خود نرسیده است و امروز غزه ممکن است برای ما آماده باشد و بجای توقف کردند و الحمدلله امروز بر موشک سازی و برنامه خود مسلط شدند. کوچک و طراحی کوچک انجام دادن

وی افزود: جبهه مقاومت فعلی تیم ها و برنامه های متفاوت و مستقلی دارد و این افتخاری است برای گروه های مختلف که سرانشان گفتند: دست و بازوی جوانان فلسطینی را می بوسم. اگر جبهه مقاومت فعلی بدست آورده است هستند آنها به برکت درس هایی که از مکتب سلیمانی و انقلاب اسلامی گرفتند به این درجه از آمادگی رسیدند.

وی در پایان به سیاست خارجی شهید سلیمانی اشاره و تاکید کرد: سردار دلاور ما در سیاست خارجی نیز بسیار موفق بود و توانست پوتین را متقاعد کند تا با قدرت و نفوذ خود به سوریه کمک کند و این نفوذ سلیمانی بود که توانست. برای تأثیرگذاری بر دیگران، قدرت ها و هماهنگی علیه داعش.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=170893

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.