افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
2

قابلیت استفاده از گوشی اندروید به عنوان وب کم به ویندوز 11 اضافه شده است

  • کد خبر : 219777
قابلیت استفاده از گوشی اندروید به عنوان وب کم به ویندوز 11 اضافه شده است

آخرین ویژگی اضافه شده به برنامه Windows Insider امکان استفاده از گوشی یا تبلت اندرویدی به عنوان وب کم است. کاربران ویندوز 11 که عضو برنامه Insider هستند، اکنون می توانند از هر تلفن یا تبلت اندرویدی دارای نسخه 9.0 یا بالاتر به عنوان وب کم در هنگام تماس ویدیویی استفاده کنند. البته […]


آخرین ویژگی اضافه شده به برنامه Windows Insider امکان استفاده از گوشی یا تبلت اندرویدی به عنوان وب کم است. کاربران ویندوز 11 که عضو برنامه Insider هستند، اکنون می توانند از هر تلفن یا تبلت اندرویدی دارای نسخه 9.0 یا بالاتر به عنوان وب کم در هنگام تماس ویدیویی استفاده کنند. البته برای استفاده از این قابلیت باید برنامه Link to Windows نیز بر روی موبایل شما نصب باشد و مایکروسافت نسخه 1.24012 و بالاتر را برای این امر ضروری دانسته است.

در مرحله بعد باید عضویت خود را در برنامه Windows Insider تایید کنید و پس از ورود به صفحه تنظیمات ویندوز (Settings) وارد قسمت Bluetooth and devices و سپس Mobile devices شده و بر روی Manage devices کلیک کنید و اجازه دهید کامپیوتر شما به گوشی اندروید شما دسترسی داشته باشد. . . پس از اتمام مراحل راه اندازی، پیام اتصال موفقیت آمیز بر روی گوشی یا تبلت اندرویدی شما نمایش داده می شود.

گوشی اندروید به عنوان وب کم

مایکروسافت همچنین اعلام کرده است که کاربران می‌توانند بین دوربین‌های جلو و عقب سوئیچ کنند، جلوه‌های مختلف اضافه کنند و به عکس‌های اخیر در گالری دوربین مستقیماً از رایانه شخصی خود دسترسی داشته باشند. در پایان لازم به ذکر است که به گفته مایکروسافت، ویژگی های جدید اضافه شده به برنامه Insider به تدریج در دسترس خواهد بود.




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=219777

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.