افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
8

فیلیز، تایجوان واکر با قرارداد چهار ساله موافقت کردند، در هر گزارش

  • کد خبر : 3897
فیلیز، تایجوان واکر با قرارداد چهار ساله موافقت کردند، در هر گزارش

ظاهراً بازیکن آزاد به قهرمانان لیگ ملی می‌پیوندد. طبق گزارش ها، تایجوان واکر با قراردادی 4 ساله به ارزش 72 میلیون دلار به فیلیز می رود. کن روزنتال از اتلتیک. با رفتن واکر به فیلادلفیا، این دومین بار در سه فصل است که فیلی ها یک پارچ از متس می گیرند. در سال 2019، فیلیز […]



ظاهراً بازیکن آزاد به قهرمانان لیگ ملی می‌پیوندد.

طبق گزارش ها، تایجوان واکر با قراردادی 4 ساله به ارزش 72 میلیون دلار به فیلیز می رود. کن روزنتال از اتلتیک.

با رفتن واکر به فیلادلفیا، این دومین بار در سه فصل است که فیلی ها یک پارچ از متس می گیرند. در سال 2019، فیلیز با زک ویلر از متس قرارداد امضا کرد.

واکر در فصل گذشته رکورد 12-5 را به ثبت رساند و یک دوره 3.49 را در 29 شروع فصل گذشته در نیویورک جمع آوری کرد. آل استار 2021 بهترین فصل خود را در سال 2017 به ثبت رساند و یک دوره 3.49 را از طریق 157 اینینگ 1/3 و 32 ضربه آوت در 28 شروع با Diamondbacks ثبت کرد.

با این حال، در سال 2018، واکر تا حدی UCL خود را در آرنج راست خود پاره کرد که مجبور شد تامی جان را جراحی کند و فصل خود را به پایان برساند.

در سال 2019، او در آخرین بازی آریزونا در فصل 2019 بازی کرد تا اینکه در دسامبر همان سال بازیکن آزاد شد. واکر قراردادی یک ساله با مارینرز بست تا دومین حضور خود را در سیاتل آغاز کند.

اما واکر کمی بیش از شش ماه را با مارینرز گذراند تا اینکه به بلو جیز مبادله شود. پس از حضور در تورنتو، این بازیکن 30 ساله در فوریه 2021 قراردادی دو ساله با متس امضا کرد.

واکر به چرخش فیلیز ملحق خواهد شد که شامل ویلر، آرون نولا و رنجر سوارز می شود. فصل گذشته، فیلادلفیا (87-75) به عنوان یک تیم وایلد کارت در پلی آف MLB موفق شد قبل از اینکه قهرمان لیگ ملی شود اما در سری جهانی به آستروس باخت.





Source link

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=3897

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.