افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
0

فیلم گفتگو با کلاهبردار حرفه ای تحت تعقیب 140 مرد و زن / بیش از 50 میلیارد عکس و جزئیات به جیب زده است

  • کد خبر : 373079
فیلم گفتگو با کلاهبردار حرفه ای تحت تعقیب 140 مرد و زن / بیش از 50 میلیارد عکس و جزئیات به جیب زده است

به گزارش رکنا، سرهنگ کارآگاه سعید مجیدی، معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی تهران گفت: اوایل شهریورماه سال جاری، پرونده ای از سوی دادسرای ناحیه 10 تهران به اداره چهاردهم آگاهی ارجاع شد. پلیس وی گفت: با توجه به مستندات پرونده فردی 60 ساله با جلب اعتماد شهروندان به بهانه سرمایه گذاری در […]

به گزارش رکنا، سرهنگ کارآگاه سعید مجیدی، معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی تهران گفت: اوایل شهریورماه سال جاری، پرونده ای از سوی دادسرای ناحیه 10 تهران به اداره چهاردهم آگاهی ارجاع شد. پلیس

وی گفت: با توجه به مستندات پرونده فردی 60 ساله با جلب اعتماد شهروندان به بهانه سرمایه گذاری در واردات لوازم خانگی از 140 شهروند کلاهبرداری 400 میلیارد ریالی کرد.

سرهنگ مجیدی ادامه داد: کارآگاهان اداره چهاردهم پلیس آگاهی موفق شدند با هماهنگی قضایی مخفیگاه این کلاهبردار را در جنوب تهران شناسایی کنند.

این افسر پلیس افزود: در تحقیقات بعدی مشخص شد متهم دارای وجوهی است تقلب وی اقدام به خرید ملکی کرد که با هماهنگی قضایی اموال و حساب های بانکی وی توقیف شد.

معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی تهران گفت: متهم در اعترافات خود مدعی کلاهبرداری با فریب شهروندان برای پرداخت سود کلان بوده و مبالغی که از اموال مالباختگان به سرقت برده است بین 200 فقره بوده است. میلیون و 20 میلیارد ریال.

وی بیان کرد: متهم با صدور دستور قضایی از سوی بازپرس پرونده در اختیار کارآگاهان اداره 14 پلیس آگاهی قرار دارد.

سرهنگ سعید مجیدی گفت: توصیه پلیس به شهروندان این است که حتما از سبد سرمایه گذاری مطمئن معرفی شده توسط بانک مرکزی و بانک ها استفاده کنند.

ادعای عجیب متهم

کلاهبردار 60 ساله جزئیات پرونده خود را به رکنا گفت: وی قصد کلاهبرداری نداشت و ابتدا با پول مردم خرید می کرد و پس از فروش لوازم به آنها سود هم می داد اما اکنون به دلیل مشکلات مالی آمده و چند نفر نزد من آمدند تا پولشان را ببرند.

وی افزود: 15 میلیارد و 700 میلیون تومب بدهکار هستم و مبلغ اعلام شده از سوی شاکیان پرونده کذب است.

بر اساس این گزارش، متهم برای تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان اداره چهارم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=373079

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.