افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
0

فیلم گفتگو با عاملان تیراندازی به 2 برادر جگرکی در طرشت تهران! / فرار متهم سوم به ترکیه! + عکس

  • کد خبر : 407191
فیلم گفتگو با عاملان تیراندازی به 2 برادر جگرکی در طرشت تهران! / فرار متهم سوم به ترکیه! + عکس

بر اساس گزارش پلیس، در پی شکایت یکی از اهالی محله طرشت، پرونده ای تشکیل شد. مبارزات مسلحانه و تلاش با نیت صورت می گیرد. شاکی در اظهارات خود عنوان کرد که همراه برادرش در داخل مغازه جگر فروشی خود مشغول به کار بودند که ناگهان 3 مرد ناشناس به آنها حمله کردند. مهاجمان بدون […]

بر اساس گزارش پلیس، در پی شکایت یکی از اهالی محله طرشت، پرونده ای تشکیل شد. مبارزات مسلحانه و تلاش با نیت صورت می گیرد.

شاکی در اظهارات خود عنوان کرد که همراه برادرش در داخل مغازه جگر فروشی خود مشغول به کار بودند که ناگهان 3 مرد ناشناس به آنها حمله کردند. مهاجمان بدون هیچ دلیلی با اسلحه و قمه آنها را مورد ضرب و شتم قرار دادند.

در این حادثه برادر نویسنده از ناحیه پا مورد اصابت گلوله قرار گرفت و مورد ضرب و شتم قرار گرفت قمه از ناحیه سر مجروح شد. علاوه بر این، یکی از گلوله ها به پاشنه شاکی اصابت کرده و پزشکان فکر می کنند که او دیگر قادر به راه رفتن نیست.

متهمان تیراندازی در محله تراش انگیزه خود را شعرخوانی در فضای مجازی عنوان کرده اند.

مظنون اصلی که در اختیار دو جوان اسلحه قرار داده و آنها را به این کار تحریک کرده بود، پس از یک ماه فرار به یکی از شهرهای شمالی کشور دستگیر شد.

تحقیقات پلیس بین المللی برای شناسایی و دستگیری مظنون اصلی فراری به ترکیه همچنان ادامه دارد.

متهم از ترکیه با من تماس گرفت و گفت: دیدی چطور تو را غافلگیر کردم؟

کامران با صدایی لرزان ماجرای شب حادثه را روایت کرد و گفت: آن شب من و همسرم مشغول نظافت مغازه بودیم که 3 نفر ناشناس را دیدیم.

آنها با لباس های مشکوک و تیره در مغازه پرسه می زدند. یکدفعه قبل از اینکه بتوانیم عکس العملی نشان دهیم، یکی از آنها با فریاد و ناسزا یک قمه از زیر لباسش بیرون آورد و به من و برادرم حمله کرد.

سعید (برادر شاکی) که از این حرکت غافلگیر شده بود قصد عقب نشینی داشت که چاقو به بازوی او اصابت کرد. در همان زمان یک نفر دیگر با یک تپانچه کوچک به ما شلیک کرد. صدای شلیک گلوله در مغازه و خیابان پیچید! مریم را به سمت چادر هل دادم و به سمت سعید دویدم تا او را از دست آنها نجات دهم.

در همین لحظه گلوله ای به پایم اصابت کرد و افتادم. با شنیدن صدای شلیک گلوله همسایه ها از خانه هایشان بیرون دویدند و 3 نفر که ترسیده بودند سوار ماشین سفید رنگ پلاک مخدوش شدند و به سرعت از آنجا دور شدند. ما به اورژانس هم می گوییم.

بعد از تصادف مجبور شدند چند بخیه به پایم بزنند تا گلوله ای که به پایم اصابت کرده را بردارند. با وجود اینکه گلوله از پایم خارج شد، باز هم برای زخم به چند بخیه دیگر نیاز داشتم. پزشکان به من گفته اند که اگر پایم عفونی شود، ممکن است باید قطع شود. این برای من قابل هضم نیست.

وی با عصبانیت و ترس از آشنایی با متهم گفت: این اراذل و اوباش که به من و برادرم حمله کردند 20 سال همسایه ما بودند. بعد از آن مدت دیگر هرگز آنها را ندیدم و با آنها تماس نداشتم. ادعاهایی که در فضای مجازی مبنی بر خواندن من برای آنها مطرح شده کاملا بی اساس است.

سرقت مسلحانه در ترش

امنیت شهروندان خط قرمز پلیس است. جنایتکاران مسلح جایی در تهران ندارند.

سرهنگ سعید راستی رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ درباره شناسایی و دستگیری عاملان 1 مبارزه گسترده وی در منطقه ترشت گفت: این دو متهم به همراه یکی از دوستان خود بدون دلیل موجه به مغازه جگرکی رفته و با ایجاد رعب و وحشت به صاحب مغازه و برادرش حمله کردند.

وی افزود: بررسی های اولیه و تصاویر دوربین های مداربسته نشان می دهد که متهم بدون معطلی به قربانیان نزدیک شده و با اسلحه و قمه به آنها حمله کرده و به پاها و سر برادر بزرگتر ضربه می زند. برادر کوچکتر نیز از ناحیه پا مجروح شد.

سرهنگ راستی در ادامه گفت: متهم پس از ارتکاب این اقدام مجرمانه به یکی از شهرستان های شمال کشور متواری شد. اما با تلاش مستمر ماموران کلانتری محل نگهداری آنها شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه در روستا دستگیر شدند.

رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ با اشاره به برخورد قاطع پلیس با مجرمان، سارقان، زورگیران و اراذل و اوباش را خطاب قرار داد و گفت: پلیس از هیچ یک از این افراد قانع نخواهد شد و با هماهنگی مقام قضایی سیستم، به شدت مجازات خواهد شد.” این به عنوان یک درس برای دیگران گرفته خواهد شد.

گفتگو با متهم مبارز تیراندازی به صاحب فروشگاه جگری در خیابان طرشت: خیلی متاسفیم!

سه متهم پرونده تیراندازی مسلحانه در محله طرشت تهران از دوستان قدیمی و همسایه های یک مغازه دار جغری بودند که به دلیل اختلاف در فضای مجازی و ادعای توهین به ناموس شما دست به اقدامی خشونت آمیز زدند.

متهمان با ادعای توهین اینترنتی یکی از جوانان به ناموس آنها بدون توضیح بیشتر و با تحریک دوستشان در ترکیه با حمله مسلحانه به فروشگاه جاگارکی حمله کردند.

این دو مرد ورزشکار و مبارز بدون سابقه کیفری اعلام کردند که تنها به خاطر صحبت های دوستشان که از راه دور آنها را تحریک کرده اسلحه به دست گرفته اند و اکنون به جای تشک مبارزه به زندان می روند. رضا یکی از متهمان اسلحه در دست داشت و دوست دیگرش نیز با قمه وارد محل شد.

به گفته یکی از متهمان، یک روز قبل از حادثه با صاحب فروشگاه جگرکی مشاجره لفظی داشتند که به ناموس آنها توهین کرد. این باعث شد تا با نقشه ای از پیش تعیین شده برای ترساندن او به فروشگاه او حمله کنند. متهم در ادامه مدعی شد که ناخودآگاه تیراندازی کرده اند و اکنون از اقدام خود پشیمان شده اند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=407191

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.