افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
3

فیلم هایی که بهتر است آنها را نبینید

  • کد خبر : 155674
فیلم هایی که بهتر است آنها را نبینید

آفتاب نیوز: ایوان گیلبرمن، منتقد هالیوود ریپورتر، در فهرست 5 فیلم بد سال 2023 خود، فیلم Ghosted با بازی آنا د آرماس و کریس ایوانز را در رتبه اول قرار داده است. این کمدی رمانتیک که امتیاز پایین 26 درصدی را از 116 منتقد در سایت روتن تومیتوز دریافت کرده است، داستان پسری را روایت […]

آفتاب نیوز:

ایوان گیلبرمن، منتقد هالیوود ریپورتر، در فهرست 5 فیلم بد سال 2023 خود، فیلم Ghosted با بازی آنا د آرماس و کریس ایوانز را در رتبه اول قرار داده است.

این کمدی رمانتیک که امتیاز پایین 26 درصدی را از 116 منتقد در سایت روتن تومیتوز دریافت کرده است، داستان پسری را روایت می کند که پس از یک روز به طور کامل از دختری جدا می شود، اما او را از جایی که رفته بود دنبال می کند. عشق و از طریق اتفاقات عجیب و غریب، دختر او را پیدا می کند و متوجه می شود که او فرد مهمی است.

در رتبه دوم بدترین فیلم های سال 2023 به گفته این منتقد، فیلم معروف «سیارک شهر» ساخته وس اندرسون است که امسال در اولین نمایش جهانی خود در بخش رقابت اصلی جشنواره کن اکران شد.

در این فیلم بر اساس داستانی از اندرسون و رومن کاپولا، گروهی از بازیگران مشهور از جمله جیسون شوارتزمن، اسکارلت جوهانسون، تام هنکس، جفری رایت، تیلدا سوینتون، برایان کرانستون، ادوارد نورتون، آدرین برودی، لیو شرایبر، هوپ دیویس، استیو پارک، روپرت فرند، مایا هاوک، استیو کارل، مت دیلون، هانگ چائو، ویلم دفو، مارگو رابی، تونی ریولوری، جیک رایان و جف گلدبلوم.

در جایگاه سوم این فهرست، «مکان تو یا من» به کارگردانی «آلن براش مک کنا» با بازی ریس ویترسپون، اشتون کوچر و جسی ویلیامز قرار دارد.

«آخرین رقص جادویی مایک» و «قلب سنگی» نیز در رتبه های چهارم و پنجم این فهرست قرار دارند.

«پیتر دیبرو» دیگر منتقد مشهور هالیوود ریپورتر نیز فیلم «وینی دپو: خون و عسل» را به عنوان بدترین فیلم سال 2023 و فیلم موزیکال «کارمن» به کارگردانی بنجامین میلپید را که در سال 2022 اکران شد و اولین فیلم سال 2022 را انتخاب کرد. بار در جشنواره بین المللی فیلم تورنتو 2022 مقام دوم را کسب کرد.

فیلم ابرقهرمانی «فلش»، کمدی درام «نقاشی» به نویسندگی و کارگردانی بریت مک آدامز و «کالیگولا: برش نهایی» در رتبه های سوم تا پنجم این فهرست قرار دارند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=155674

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.