افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 27 October , 2024
2

فیلم «مقیمان نکجه» ساخته شهاب حسینی در هنر و تجربه به نمایش درآمد

  • کد خبر : 28109
فیلم «مقیمان نکجه» ساخته شهاب حسینی در هنر و تجربه به نمایش درآمد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فیلم سینمایی «مقیمان ناکجا» بر اساس نمایشنامه «مهمانخانه دو جهان» نوشته «اریک امانوئل اشمیت» نویسنده مشهور معاصر و به کارگردانی شهاب حسینی از چهارشنبه در سالن های منتخب هنر و تجربه اکران می شود. این هفته. این فیلم به تهیه کنندگی و کارگردانی شهاب حسینی و سرمایه گذاری سهیلا امینی ساخته […]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فیلم سینمایی «مقیمان ناکجا» بر اساس نمایشنامه «مهمانخانه دو جهان» نوشته «اریک امانوئل اشمیت» نویسنده مشهور معاصر و به کارگردانی شهاب حسینی از چهارشنبه در سالن های منتخب هنر و تجربه اکران می شود. این هفته.

این فیلم به تهیه کنندگی و کارگردانی شهاب حسینی و سرمایه گذاری سهیلا امینی ساخته شده و طبق اعلام روابط عمومی در جشنواره های بین المللی نیز دستاوردهایی داشته است.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «یک جوان مرفه، اما بی حوصله از زندگی، یک شب در راه خانه، به مکانی عجیب و غریب می‌رسد. با گذشت زمان، پس از ملاقات با ساکنان آنجا، به واقعیت آن مکان پی می برد و از حقایق عمیق آگاه می شود.

پریناز ایزدیار، آرمان درویش، ناهید مسلمی، احمد ساعتچیان، غزاله نظر، مهدی حسینی، تنی آواکیان و شهاب حسینی بازیگران فیلم «مقیمان ناکجا» هستند.

فیلم «مقیمان ناکجا» از چهارشنبه 7 تیرماه در سالن‌های منتخب گروه هنر و تجربه در تهران و شهرستان‌ها اکران می‌شود و در آستانه اکران، پوستر آن توسط گروه گرافیک هفت آسمان طراحی و منتشر می‌شود.

بازیگران این فیلم عبارتند از: فیلمبردار: علی قاضی، تدوین: شهاب حسینی، شهرام ابراهیمی، مدیر تولید: شهرام زاهدی، طراح صحنه: پیام اسکندری و شهاب حسینی، طراح گریم: سیدجلال موسوی، طراح صحنه و لباس: ژاله زکی زاده، صدابردار : محمد مختاری، صدابردار: حسین قورچیان، برنامه ریز: علیرضا نسایی، دستیار کارگردان: حسین ایرجی، منشی صحنه: روحوندی شمس، کارگردان صحنه: رضا حسنوند، عکاس: نوشین جعفری، جلوه های ویژه: آرش آقابیگ.

۵۷۵۷

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=28109

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.