افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
2

فیلم صفر تا 100 برای بازگشت تتلو به ایران! / شکایت دختر 18 ساله در ایران!

  • کد خبر : 146263
فیلم صفر تا 100 برای بازگشت تتلو به ایران!  / شکایت دختر 18 ساله در ایران!

امیر تتلو او خواننده و ترانه سرای ایرانی است که در ژانر رپ، پاپ و آرندب فعالیت می کند. اخیرا خبری جنجالی از دستگیری وی توسط پلیس ایران منتشر شده است. اما این سوال پیش می آید که چرا و چگونه؟ تتلو بعد از جدایی سحر قریشی و افشاگری های سحر قریشی در مورد شکنجه […]

امیر تتلو او خواننده و ترانه سرای ایرانی است که در ژانر رپ، پاپ و آرندب فعالیت می کند. اخیرا خبری جنجالی از دستگیری وی توسط پلیس ایران منتشر شده است. اما این سوال پیش می آید که چرا و چگونه؟

تتلو بعد از جدایی سحر قریشی و افشاگری های سحر قریشی در مورد شکنجه دختران در خانه خاله اش، برای اولین بار در صبح روز پنج شنبه 17 دی 1401 اعلام کرد که به ایران بازخواهد گشت و زندگی در ترکیه را بسیار سخت توصیف کرد. تتلو مدتی پیش برای گرفتن پاسپورت خود تلاش کرده بود، اما موفق نشد. وی همچنین پنجشنبه شب با انتشار عکسی از بلیط هواپیمای خود به ایران مدعی شد که پروازش ساعت 22 شب به وقت ایران است و حدود ساعت 1 بامداد وارد ایران می شود. این مقاله توجه بسیاری از کاربران فضای مجازی را دوباره به او جلب کرد. پس از اینکه تتلو اجازه نداشت در فرودگاه سوار هواپیما شود، تصمیم گرفت برگه اخراج خود را از ترکیه امضا کند. اما باز هم به او اجازه خروج از ترکیه را ندادند و تتلو را از فرودگاه اخراج کردند.

برخی رسانه ها نیز دلیل درخواست تتلو برای خروج از ترکیه را اتهامات جدی اعلام کردند. تجاوز جنسی بوده است.

خبرگزاری ترکی صبا نیز درباره مشکلات ویزای این خواننده در ترکیه نوشت: مقصودلو که در 20 ژوئیه 2019 وارد ترکیه شده بود و مشخص شد مهلت ویزای خود را نقض کرده بود، دستگیر و به پلیس منتقل شد. مکسودلو که در ایران به اتهام «ترویج مصرف مواد مخدر» تحت تعقیب بود، با اقدامات انجام شده به اداره مهاجرت استان اعزام شد.

در حکم دادگاه کیفری 2 استانبول که این درخواست را مورد ارزیابی قرار داد، آمده است که تصمیم بازداشت اداری بر اساس خطر اخراج و پرواز ناپدید شدن مطابق با ماده قانون مربوطه اتخاذ شده است.

وی در حکمی مبنی بر اینکه تصمیم اخراج باید به صورت اداری حل شود، خاطرنشان کرد که در نامه ای که از سوی اداره مهاجرت استان به دادگاه ارسال شده، آمده است که مکسودلو ویزای خود را نقض کرده است.

در این تصمیم تاکید شد که موضوع نقض ویزا به خودی خود نیاز به نظارت اداری ندارد و توضیح داد که تصمیم اداری لغو شده است زیرا ماکسودلو آدرس قابل دسترسی در بویوکچکمجه داشت و خطر پرواز وجود نداشت. یا ناپدید می شوند

قاضی همچنین تصمیم گرفت که در صورت عدم اجرای فوری روند اخراج، مکسودلو آزاد و نسخه ای از این تصمیم به اداره مدیریت مهاجرت استان ارسال شود.

وکیل گل اردوغموش با بیان اینکه برای جلوگیری از تبعید موکل خود به دادسرای اداری شکایت کرده و منتظر نتیجه این پرونده هستند. او گفت موکلش تا زمانی که پرونده حل نشود از ترکیه به کشور دیگری اخراج نخواهد شد. .

هزینه مواد مخدر برای تتلو

سایت و سایت خبری ترکیه درباره اتهامات مواد مخدر تتلو نوشت: امیرحسین ماکسودلو هنرمند رپ ایرانی که تحت تعقیب اینترپل بود در استانبول دستگیر شد. در بررسی گذرنامه مکسودلو که توسط تیم های پلیسی در حال انجام تحقیقات در فاتح مظنون به بازداشت وی شده بود، مشخص شد که بولتن کریمه به جرم «اقدام به قاچاق مواد مخدر» به دنبال وی است. ماکسودلو که در تاریخ 29 تیر 1398 به دلیل مشکلات سفر و اتمام مدت ویزای خود به ترکیه اعزام شده بود به اداره مهاجرت استان اعزام شد.

پلیس ترکیه تتلو را در مرز بازرگان به پلیس ایران تحویل داد

حال امیرحسین مقصودلو ملقب به تتلو که به دلیل شکایات خصوصی متعدد در ترکیه بازداشت شده بود، دقایقی پیش در مرز بازرگان به ایران تحویل داده شد و بلافاصله با دستور قضایی بازداشت شد.

به گزارش روابط عمومی دادگستری استان آذربایجان غربی؛ امیرحسین مقصودلو ملقب به تتلو که در چند سال گذشته در استانبول ترکیه زندگی می کرد، با صدور حکمی توسط پلیس ترکیه در مرز بازرگان ایران دستگیر شد.

لحظاتی پس از دستگیری ضابط قضایی استان آذربایجان غربی در رابطه با رسیدگی به اتهامات عنوان شده، متهم تفهیم اتهام شد و برای تکمیل تحقیقات تحویل مقام قضایی شد.

بر اساس این گزارش؛ شکایات خصوصی این خواننده غیرمجاز شکایات متعددی را علیه وی در دستگاه قضایی ایجاد کرده بود. مهم ترین مشکلات این فرد، نوجوانان زیر 18 سال و خانواده هایشان است.

تتلو در سال های اخیر اقدامات گسترده ای برای گسترش فساد و فحشا در بین جوانان انجام داده است. اکثر آثار این خواننده در سال های اخیر به حدی مغایر با اصول اخلاقی است که در میان هیچ اثر هنری قرار نمی گیرد.

فساد اخلاقی و رفتاری تتلو در مدت اقامتش در ترکیه به حدی رسید که وی اجازه مدیریت حساب کاربری در هیچ یک از شبکه‌های اجتماعی را ندارد و طبق قوانین نمی‌تواند مستقیماً با هویت خود حساب کاربری داشته باشد.

تتلو در مدت اقامت خود در ترکیه بارها سعی کرد در کشورهای اتحادیه اروپا کنسرت اجرا کند اما به دلیل قوانین این اتحادیه اجازه ورود به این کشورها را نداشت.

یکی از مهمترین اقدامات تتلو در گسترش فساد و فحشا، تقاضای حضور نوجوانان زیر 18 سال در محل سکونت خود در استانبول بود. به همین دلیل تتلو در حال حاضر ادعاهای زیادی در داخل ایران دارد که از او شکایت کرده اند.

خبرنگار مهلا رنجبران

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=146263

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.