افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
1

فیلم ترسناک حمله بچه های بزرگ به رستوران دشت شهر آفتاب! / مردم هنگام غذا خوردن وحشت کردند!

  • کد خبر : 324195
فیلم ترسناک حمله بچه های بزرگ به رستوران دشت شهر آفتاب! / مردم هنگام غذا خوردن وحشت کردند!

به گزارش خبرنگار انتظامی رکنا، سرهنگ سعید راستی، معاون عملیات پلیس آگاهی تهران بزرگ جزئیات دستگیری را تشریح کرد. قلدرها شهرآفتاب بیان کرد: در پی گزارش شهروندان مبنی بر حمله عده ای اراذل و اوباش به رستوران دشت در محله شهرآفتاب و ایجاد رعب و وحشت در بین مشتریان، بلافاصله تیم های ویژه پلیس به […]

به گزارش خبرنگار انتظامی رکنا، سرهنگ سعید راستی، معاون عملیات پلیس آگاهی تهران بزرگ جزئیات دستگیری را تشریح کرد. قلدرها شهرآفتاب بیان کرد: در پی گزارش شهروندان مبنی بر حمله عده ای اراذل و اوباش به رستوران دشت در محله شهرآفتاب و ایجاد رعب و وحشت در بین مشتریان، بلافاصله تیم های ویژه پلیس به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با بررسی دقیق صحنه جنایت و اظهارات شاهدان عینی مشخص شد 4 نفر با استفاده از چاقو و سلاح سرد آنها با حمله به رستوران و تخریب ساختمان، شیشه ها و میزها را شکستند و با تهدید کارکنان و مشتریان از محل متواری شدند. در همین حال پسر خانواده که در این رستوران مشغول صرف غذا بود از ترس به بیمارستان منتقل شد. آن را برای پلیس حساس تر کرد.

سرهنگ راستی با تاکید بر اینکه ایمنی شهروندان خط قرمز پلیس است گفت: با توجه به حساسیت موضوع و اهمیت دستگیری عاملان این حادثه، کارآگاهان پلیس آگاهی موفق به شناسایی هویت دقیق این افراد با بررسی دقیق شدند. تصاویر دوربین های مداربسته و انجام تحقیقات میدانی گسترده و 2 نفر اول از این متهمان دستگیر شدند.

معاون عملیات پلیس آگاهی تهران بزرگ در ادامه بیان کرد: سرانجام دو نفر دیگر از این متهمان که دارای سوابق متعدد کیفری در زمینه شرارت و درگیری بودند نیز در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر شدند. در بازرسی از مخفیگاه متهم، انواع چاقو و مواد مخدر کشف و ضبط شد.

سرهنگ راستی در پایان با هشدار به مخلان نظم و امنیت عمومی خاطرنشان کرد: پلیس با هر اقدامی که امنیت شهروندان را به خطر اندازد قاطعانه برخورد خواهد کرد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=324195

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.