افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 10 October , 2024
1

فیلم بعدی کریستوفر نولان با بازی مت دیمون در راه است

  • کد خبر : 391716
فیلم بعدی کریستوفر نولان با بازی مت دیمون در راه است

آفتاب نیوز: کریستوفر نولان برای فیلم بعدی خود به یونیورسال بازگشته و قصد دارد آن را با مت دیمون بسازد. مت دیمون که در فیلم های «بین ستاره ای» و «اپنهایمر» این کارگردان حضور داشت، در حال مذاکره برای ایفای نقش در فیلم جدیدش است. نولان فیلمنامه این فیلم را خودش می نویسد و به […]

آفتاب نیوز:

کریستوفر نولان برای فیلم بعدی خود به یونیورسال بازگشته و قصد دارد آن را با مت دیمون بسازد.

مت دیمون که در فیلم های «بین ستاره ای» و «اپنهایمر» این کارگردان حضور داشت، در حال مذاکره برای ایفای نقش در فیلم جدیدش است.

نولان فیلمنامه این فیلم را خودش می نویسد و به همراه همسرش اما توماس در کمپانی شان «سینه کپی» تهیه کنندگی آن را برعهده خواهد داشت.

پس از موفقیت اوپنهایمر که برنده 7 جایزه اسکار شد و 958 میلیون دلار در سرتاسر جهان فروخت، جای تعجب نخواهد بود که نولان بخواهد دوباره با یونیورسال استودیو همکاری کند.

گفته می شود یونیورسال قصد دارد این فیلم را در تاریخ 17 جولای 2026 در آی مکس اکران کند. هنوز جزئیات داستانی این فیلم منتشر نشده است.

اوپنهایمر اولین فیلم نولان با یک استودیو دیگر پس از 20 سال همکاری با برادران وارنر بود. او با برادران وارنر، سه گانه شوالیه تاریکی و دیگر فیلم های پرفروش، از جمله Dunkirk و The Induction را ساخت، اما همه چیز در سال 2020 تغییر کرد، زمانی که شرکت تصمیم گرفت فیلم های سال را در HBO Max در دسترس قرار دهید. نولان در آن زمان بیانیه ای در انتقاد از این استراتژی منتشر کرد و نوشت: «برخی از بهترین فیلمسازان و بزرگترین بازیگران ما شب ها به رختخواب رفتند و صبح از خواب بیدار شدند و متوجه شدند که برای بدترین سرویس پخش کار می کنند.

او “اپنهایمر” را به یونیورسال آورد و فیلم در نهایت با پروژه “باربی” برادران وارنر روبرو شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=391716

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.