افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
3

فیلم | بالون نیتروژن باعث تصادف رانندگی و مرگ یک نوجوان شد!

  • کد خبر : 117745
فیلم |  بالون نیتروژن باعث تصادف رانندگی و مرگ یک نوجوان شد!

آفتاب نیوز: راننده یک وانت پس از استنشاق اکسید نیتروژن از بالون دچار سانحه شد و پسر عمویش را کشت. کامرون هیوز، 23 ساله، تحت تأثیر گاز خنده و استفاده از تلفن خود بود که در ماه ژوئیه کنترل وانت مرسدس بنز اسپرینتر خود را در یک پیچ در بزرگراهی در شمال منچستر از دست […]

آفتاب نیوز:

راننده یک وانت پس از استنشاق اکسید نیتروژن از بالون دچار سانحه شد و پسر عمویش را کشت.

کامرون هیوز، 23 ساله، تحت تأثیر گاز خنده و استفاده از تلفن خود بود که در ماه ژوئیه کنترل وانت مرسدس بنز اسپرینتر خود را در یک پیچ در بزرگراهی در شمال منچستر از دست داد و در یک دره 4 فوتی فرو رفت. .

لحظاتی از این حادثه دلخراش که منجر به مرگ پسر عموی نوجوان کامرون شد فیلمبرداری شده است. کامرون روز دوشنبه به نزدیک به هشت سال زندان محکوم شد.

به گفته پلیس، بانی بارو 15 ساله، پسر عموی کامرون هیوز به شدت مجروح شد و یک روز بعد جان باخت.

ویدئویی از کامرون هیوز در حال استنشاق اکسید نیتروژن از یک بالن در حین رانندگی منتشر شده است که باعث شد او به دره سقوط کند و بانی بارو 15 ساله را بکشد.

به گفته مقامات، بانی بارو به همراه پسر عمویش از منچستر برای صرف شام با خانواده اش که اخیراً به گریت هاروود نقل مکان کرده بودند، سفر کرده بود.

مقامات گفتند که کامرون هیوز به دلیل رانندگی خطرناک به مرگ خود اعتراف کرد و به هفت سال و نیم زندان و هشت سال محرومیت از رانندگی محکوم شد.

به گفته دادگاه، وانت مرسدس اسپرینتر او بین 62 تا 68 مایل در ساعت در منطقه 60 مایل در ساعت حرکت می کرد.

هیوز از خودرو به بیرون پرتاب شد و فقط جراحات جزئی دید، اما بانی به شیشه جلو پرتاب شد و آسیب جدی دید.

پلیس ویدیویی از او در پشت فرمان منتشر کرد که در حال استنشاق بالونی است که به گفته مقامات پر از اکسید نیتروژن است که باعث سرگیجه، بی نظمی، از دست دادن تعادل، اختلال حافظه و ضعف پا می شود.

به نظر می رسد این ویدئو از روی صندلی مسافر فیلمبرداری شده باشد، اما مشخص نیست که آیا بارو از آن فیلم گرفته است یا خیر.

پلیس گفت که تماس های متعددی در مورد این وسیله نقلیه گزارش شده است زیرا کامرون هیوز با سرعت 60 مایل در ساعت بر روی شانه رانندگی می کرد.

خانواده دختر کشته شده در این حادثه گفتند: کامرون آن روز یک کار داشت: اینکه بانی را سالم به خانه ما بیاورد. اما او تصمیمات خطرناکی گرفت که منجر به مرگ او شد. ما خاطرات او و شادی را که در طول 15 سال به ارمغان آورد به زندگی ما ارج می نهیم. همه ما به شدت دلتنگ او هستیم و برای بازگرداندن او دست به هر کاری می زنیم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=117745

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.