افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
7

فیلترهای موضوعی جدید جستجوی Google پالایش نتایج یا گسترش جستجوها را آسان تر می کند

  • کد خبر : 3759
فیلترهای موضوعی جدید جستجوی Google پالایش نتایج یا گسترش جستجوها را آسان تر می کند

گوگل اعلام کرد امروز که کار را برای کاربران آسان‌تر می‌کند تا به جستجو و کشف موضوعات مرتبط بپردازند. جستجو در حال حاضر دارای چند فیلتر است که به شما کمک می کند نتایج جستجوی خود را بین ویدیوها، اخبار، تصاویر یا نتایج خرید جدا کنید. اکنون، غول جستجو شروع به نشان دادن لیستی از […]


گوگل اعلام کرد امروز که کار را برای کاربران آسان‌تر می‌کند تا به جستجو و کشف موضوعات مرتبط بپردازند. جستجو در حال حاضر دارای چند فیلتر است که به شما کمک می کند نتایج جستجوی خود را بین ویدیوها، اخبار، تصاویر یا نتایج خرید جدا کنید. اکنون، غول جستجو شروع به نشان دادن لیستی از موضوعات مرتبط با قابلیت پیمایش به کاربران در کنار فیلترهای فعلی خود در بالای صفحه نتایج جستجو می کند.

برای مثال، اگر در جستجوی ایده‌های شام هستید، ممکن است موضوعات فیلتری مانند «سالم» یا «آسان» را در فهرست جدید قابل پیمایش ببینید. اگر روی یکی از فیلترها ضربه بزنید، آن را به عبارت جستجوی شما اضافه می کند. می‌توانید موضوعاتی را که با علامت + مشخص شده‌اند، اضافه یا حذف کنید تا به سرعت در جستجو بزرگ‌نمایی کنید یا به عقب برگردید.

اعتبار تصویر: گوگل

گوگل می‌گوید: موضوعات پویا هستند و با ضربه زدن شما تغییر می‌کنند تا گزینه‌های بیشتری در اختیار شما قرار دهند و به شما در کشف مناطق جدید کمک کنند. به عنوان مثال، اگر روی یک فیلتر «سالم» ضربه بزنید، ممکن است در مرحله بعدی «گیاهخواری» یا «سریع» ظاهر شود. گوگل می گوید این تغییر جدید در روزهای آینده برای کاربران انگلیسی در ایالات متحده در iOS، اندروید و وب اعمال خواهد شد.

گوگل در بیانیه‌ای گفت: «هنگامی که شما جستجویی انجام می‌دهید، سیستم‌های ما به‌طور خودکار موضوعات مرتبط را بر اساس آنچه که ما در مورد نحوه جستجوی افراد و تجزیه و تحلیل محتوا در سرتاسر وب می‌فهمیم، برای شما نمایش می‌دهند. پست وبلاگ. «هم موضوع‌ها و هم فیلترها به ترتیبی نشان داده می‌شوند که سیستم‌های ما به‌طور خودکار تشخیص می‌دهند که برای درخواست خاص شما مفیدتر است. اگر فیلتر خاصی را که می‌خواهید نمی‌بینید، می‌توانید با استفاده از گزینه «همه فیلترها» که در انتهای ردیف موجود است، موارد بیشتری را پیدا کنید.

اعلامیه امروز یک روز پس از آن منتشر شد که گوگل تجربه «پیمایش مداوم» را در دسکتاپ معرفی کرد تا کاربران مجبور نباشند در صفحات مختلف برای یافتن نتایج جستجوی مرتبط حرکت کنند و ویژگی‌ای را که این شرکت در تلفن همراه ارائه کرده است گسترش دهد. برای یک مدتی.

گوگل “پیمایش مداوم” را روی دسکتاپ برای جستجو معرفی می کند

فیلترهای موضوعی جدید جستجوی گوگل پالایش نتایج یا گسترش جستجوهای عایشه مالیک را که در ابتدا در TechCrunch منتشر شده بود آسان تر می کند.



منبع

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=3759

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.