افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 20 October , 2024
2

فیلترشکن فقط برای نهادهای دولتی ممنوع است.

  • کد خبر : 213958
فیلترشکن فقط برای نهادهای دولتی ممنوع است.

به گزارش آرمان ملی به نقل از ایسنا، علی بهادری جهرمی با حضور در یک برنامه تلویزیونی با اشاره به اینکه شورای غیردولتی قانون منع استفاده از فیلترشکن را تصویب کرده است، اظهار کرد: در همین راستا اعلام شد که سازمان ها دولت ها نباید از فیلتر سوئیچ ها استفاده کنند. طبق اعلام یک سازمان […]

به گزارش آرمان ملی به نقل از ایسنا، علی بهادری جهرمی با حضور در یک برنامه تلویزیونی با اشاره به اینکه شورای غیردولتی قانون منع استفاده از فیلترشکن را تصویب کرده است، اظهار کرد: در همین راستا اعلام شد که سازمان ها دولت ها نباید از فیلتر سوئیچ ها استفاده کنند. طبق اعلام یک سازمان مردم نهاد، دریافت کنندگان قانون منع استفاده از فیلترشکن، دستگاه های حاکمیتی بودند.

وی افزود: اگر زن سرپرست خانواده نیاز به محیطی برای بازاریابی ابزار تولید خود دارد، ما در مجلس و دولت باید این زیرساخت ها را فراهم می کردیم تا بتواند محصول خود را در فضایی امن تبلیغ کند. اگر شخصی از شما خرید کند اما محصول را تحویل ندهد، چگونه می توانید حمایت قانونی داشته باشید؟

دبیر هیات دولت تاکید کرد: در گذشته زیرساخت هایی را در اختیار مردم قرار دادیم که امکان حمایت قانونی برای آن ها نداشتیم. در عین حال باید تصمیمات درستی می گرفتیم و زیرساخت ها را به گونه ای فراهم می کردیم که این امکان فراهم شود. در جریان انتخابات، 400 وکیل به عنوان نامزد پارلمان شرکت کردند. قبل از هر اقدامی یا ایجاد ویژگی جدید و امضای قرارداد، هر وکیلی باید از خود بپرسد که زیرساخت های حقوقی آنها چیست؟ آیا می توان حقوق مردم را استیفا کرد؟ اگر این بینش نباشد فردا تصمیمی می گیرید که به ملت آسیب می زند.

سخنگوی دولت افزود: مردم قطعا حق دارند و هر چقدر هم به آنها رسیدگی شود کافی نیست. مسئولان هر چقدر هم بتوانند خدمت کنند، به اندازه جایگاه مردم و نقش آنها در انقلاب اسلامی و تأثیر آن در سطح جهانی نخواهد بود.

بهادری جهرمی در خصوص اقدامات دولت یادآور شد: با روی کار آمدن دولت عده ای برای واکسیناسیون به نقاط مرزی و کشورهای همسایه رفتند زیرا واکسن کرونا در داخل کشور نبود و روزانه 700 نفر جان می دادند اما با در انتخابات مردم مشخص شد که کشور ما در 100 روز در چندین زمینه رکورد زد و این کار با حضور و مشارکت مردم انجام شد.

وی ادامه داد: به یاد داریم که قطعی گاز و برق تنها محدود به اوج زمستان و تابستان نبود، بلکه در فصل بهار شاهد قطعی گاز و برق بودیم اما اکنون حتی در اوج مصرف هم قطعی نداریم.

سخنگوی دولت تصریح کرد: دولت تصمیم گرفت فاز 11 پارس جنوبی را که بیش از 10 سال در شرق و غرب معطل مانده بود، در دستان جوانان توانمند و نخبه ایرانی تکمیل کند که باعث افزایش تولید گاز شد و دوباره موفق شدیم. برای ذخیره گاز برای دوره های بیشترین مصرف. بنابراین انتخابات ما تاثیر دارد و دولت سعی کرده از طریق آن انتخابات به آن سمت حرکت کند.

بهادری جهرمی با بیان اینکه هیچ انتخاباتی بیهوده نیست، تاکید کرد: نه تنها برای این دولت، حتی یک نفر به دولت قبل رای داده، کارشان بیهوده نبوده است. وعده دولت قبل این بود که معاهده ای به نام برجام امضا کنیم. کسانی که رای دادند به آنچه می خواستند رسیدند و معاهده ای به نام برجام امضا شد. اگر به آن دولت رای نمی دادند، کشور آن مسیر را طی نمی کرد.

پ

سخنگوی دولت افزود: سوال این است که انتخاب در چه مسیری و در چه گفتمانی باید انجام شود؟ ممکن است برای حل مشکلات از بیرون به دنبال کلید باشیم یا از درون به دنبال کلید حل مشکلات باشیم. میزان تفاوت دولت قبل با دولت فعلی در حوزه نگاه کلیدی به حل مشکلات، در میان مردم بودن یا دوری از مردم است.

بهادری جهرمی افزود: به دلیل اینکه به دنبال کلید حل مشکلات اقتصادی در خارج از مرزها بودیم، طی یک دهه گذشته چندین هزار کارخانه و کارگاه تعطیل شده است. نهادهای بین المللی اعلام کردند که دهه 90، دهه گمشده اقتصاد ایران بود، چرا که اقتصاد ایران رو به بیرون بود و کارخانه های تجاری تعطیل و نیمه تعلیق شدند و نرخ بیکاری حدود 10 درصد بر اشتغال مردم تأثیر گذاشت. رشد اقتصادی ما تقریباً صفر بود، آثار تورمی اقدامات منفی ما در بخش بانکی و کسری بودجه دولت همچنان محسوس است.

سخنگوی دولت گفت: پس از تغییر دولت نزدیک به ۷ هزار کارگاه تعطیل و نیمه تعطیل در استان های مختلف کشور فعال شده است. در نتیجه نرخ بیکاری از حدود 10 درصد به 7.5 درصد کاهش یافته است که پایین ترین نرخ بیکاری در 15 سال گذشته است و به 25 درصد رسیده است. ما این کار را با کنترل بانک ها و کنترل ایجاد پول دولتی انجام دادیم.

سخنگوی دولت گفت: به جای مدیریت کسری بودجه دولت با ایجاد پول، آن را با افزایش درآمدها و جلوگیری از فرار مالیاتی مدیریت کردیم، یعنی هیچ پولی بدون حمایت چاپ نشد. بنابراین برای فروش نفت و فرآورده های نفتی فقط منتظر نشستن میز بحث نبودیم، بلکه سعی کردیم نگاهی به کشورهای مختلف داشته باشیم. هم از همسایگان و هم از شرق و غرب جهان. ما پتروشیمی های فرازمینی را در آن سوی دنیا فعال می کنیم.

وی یادآور شد: در ابتدای دولت تورم 103 درصد بود که پیش بینی می شد ظرف چند ماه از فعالیت این دولت دو برابر شود. اکنون تورم تولیدکننده حدود 32 درصد است و یک سوم کاهش یافته است. نتیجه آن می تواند منجر به فعال شدن کارخانه ها و کارگاه ها شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=213958

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.