افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
0

فیس لیفت جک S3 وارد بازار شد. تغییر ظاهر برای بهبود موقعیت

  • کد خبر : 369592
فیس لیفت جک S3 وارد بازار شد. تغییر ظاهر برای بهبود موقعیت

به گزارش بازار، جک اس 3 یکی از کراس اوورهای مقرون به صرفه در بازار ایران است که از اواسط دهه 1390 توسط کرمان موتور به بازار عرضه شد، اکنون کرمان موتور قصد دارد برای ارتقای جایگاه این محصول، فیس لیفت جک اس 3 را وارد بازار کند. این خودرو با ام وی ام X33 […]

به گزارش بازار، جک اس 3 یکی از کراس اوورهای مقرون به صرفه در بازار ایران است که از اواسط دهه 1390 توسط کرمان موتور به بازار عرضه شد، اکنون کرمان موتور قصد دارد برای ارتقای جایگاه این محصول، فیس لیفت جک اس 3 را وارد بازار کند. این خودرو با ام وی ام X33 کراس و بک ایکس 3 پرو رقابت می کند و همیشه به خاطر ظاهرش مورد انتقاد قرار گرفته است. نسخه جدید جک اس 3 در برخی بازارها با نام جک JS3 موجود است.

نسخه اصلی جک S3 موجود در بازار ایران متعلق به سری اول این خودرو است که در سال 2013 وارد خط تولید شرکت چینی JAC شد.این خودرو در سال 2016 تمدید شد اما نسخه های جدید جک S3 در آن زمان به بازار ایران عرضه نشد. این خودرو دومین فیس لیفت خود را در سال 2019 انجام داد که با تغییرات بیشتری در ظاهر این خودرو همراه شد. نسخه های جدید این خودرو در ایران متعلق به دومین فیس لیفت انجام شده در سال 2019 است.

نگاهی به تغییرات جک S3 فیس لیفت

نمای جانبی خودرو نیز مانند اکثر فیس لیفت ها تغییر خاصی نداشته و تنها تغییرات ظاهری در جلو و عقب رخ داده است. بنابراین ظاهر جانبی نامتعادل این خودرو حفظ شده است که آن را شبیه به یک مینی ون بلند کرده است.

با این حال، پیشرفت ها در جلو چشمگیر است. یکی از مشکلات اصلی ظاهر جک اس 3 در نمای جلو، کاپوت کوتاه و جلوپنجره بزرگ این خودرو بود که در فیس لیفت جک اس 3 برطرف شد. گلگیرهای جلو و جلو در حال حاضر بلندتر شده اند. جلوپنجره جلو نیز اندکی اصلاح شده است. چراغ‌های اصلی به قسمت‌های جانبی سپر منتقل شده‌اند و در عوض توسط یک نوار LED باریک احاطه شده‌اند که به عنوان چراغ روشنایی در روز عمل می‌کند.

تغییرات در نمای عقب محدودتر است. چراغ های عقب طراحی متفاوتی دارند و نسبت به نسخه اصلی کوچکتر هستند. علاوه بر این، در قسمت های کناری سپر چراغ های مه شکن به همراه چراغ معکوس به شکل دو کاسه نور بزرگ وجود دارد. یکی از مشکلات طراحی خودروهای چینی، قرار گرفتن چراغ دنده عقب در پایین سپر است که باعث می شود سایر رانندگان در هنگام حرکت به عقب نتوانند این نور را ببینند. این مشکل در بسیاری از خودروها مانند جک S3 وجود داشت و پس از دو فیس لیفت هنوز حل نشده است.

خوشبختانه هیچ تغییری در قسمت فنی جک اس 3 فیس لیفت مشاهده نمی کنیم. بنابراین موتور 1.6 لیتری چهار سیلندر تنفس طبیعی در جای خود قرار دارد و با موتورهای کوچکتر یا توربوشارژرها جایگزین نشده است. گیربکس اتوماتیک CVT نیز وظیفه انتقال نیرو به محور جلو را در این خودرو بر عهده دارد. کرمان موتور پیش از این قیمت جک اس 3 را یک میلیارد و 20 میلیون تومان اعلام کرده است. نسخه فیس لیفت شده این خودرو احتمالاً قیمت بیشتری خواهد داشت. انتظار داریم این خودرو با قیمتی در حدود 1.2 میلیارد تومان راهی بازار شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=369592

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.