افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
0

فیروزپور و معصومی فینالیست شدند/خاری در رده بندی – خبرگزاری بعلاوه اخبار ایران و جهان.

  • کد خبر : 409550
فیروزپور و معصومی فینالیست شدند/خاری در رده بندی – خبرگزاری بعلاوه اخبار ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر، از ظهر امروز (جمعه) دیدارهای مقدماتی پنج وزن نخست رقابت های کشتی زیر 23 سال جهان در شهر تیرانا آلبانی و در پایان 2 نماینده کشورمان برگزار شد. برای صعود به فینال یک نماینده راه یافت و یک نماینده در گروه بازنده حضور دارد. نتایج نمایندگان کشورمان به شرح زیر است: […]

به گزارش خبرگزاری مهر، از ظهر امروز (جمعه) دیدارهای مقدماتی پنج وزن نخست رقابت های کشتی زیر 23 سال جهان در شهر تیرانا آلبانی و در پایان 2 نماینده کشورمان برگزار شد. برای صعود به فینال یک نماینده راه یافت و یک نماینده در گروه بازنده حضور دارد.

نتایج نمایندگان کشورمان به شرح زیر است:

در وزن 61 کیلوگرم ابراهیم جواری در دور نخست با نتیجه 10 بر صفر سیمونه پریدو از ایتالیا را شکست داد. وی در دور بعد 12 بر 1 عادلیت المخمدوف از قزاقستان را شکست داد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. خواری در این مرحله با نتیجه 10 بر صفر الکین اسپانیا سانتا از کلمبیا را شکست داد و به نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله بشیر ماگمدوف قهرمان سال گذشته روسیه را با نتیجه 12 بر 2 شکست داد و به دیدار رده بندی راه یافت. خووری در این دیدار به مصاف برنده مبارزه میکایلیان از ارمنستان و بای از چین می رود.

در وزن 74 کیلوگرم علی رضایی در دور اول مقابل کوتا تاکاهاشی از ژاپن با نتیجه 11 بر 3 شکست خورد و به لطف حضور این مبارز در مبارزه فینال، رضایی به گروه بازنده ها راه یافت. او در این گروه ابتدا با بردلی فولمر از استرالیا مبارزه می کند و در صورت پیروزی مقابل این حریف در دور بعد به مصاف میشل مسنبرینک از آمریکا می رود و در صورت پیروزی در این مسابقه وارد دیدار رده بندی می شود تا رویارویی با ماگومدرسول اسلایف از بحرین.

در وزن 86 کیلوگرم پس از استراحت در دور اول، ابوالفضل رحمانی در دور دوم مقابل ولادیمیر گامکرلیدزه دارنده مدال نقره جهان از گرجستان با نتیجه 4 بر 2 شکست خورد و با شکست این مبارز در دور بعد، رحمانی از گردونه رقابت ها کنار رفت. رقابت

در دسته 92 کیلوگرم امیرحسین فیروزپور پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه 13 بر 1 عیون دمیان مولداوی را شکست داد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. آنها در این مرحله با نتیجه 3 بر یک از سد گیوی بلیاتزه از یونان گذشتند و راهی نیمه نهایی شدند. فیروزپور در این مرحله 8 بر 2 فاتح آلتونباش از ترکیه را شکست داد و راهی فینال شد. او در این دیدار به مصاف ژاکوب کاردناس از آمریکا می رود.

در وزن 125 کیلوگرم امیررضا معصومی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم کومار آنیروده از هند را با نتیجه 10 بر صفر شکست داد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله 10 بر صفر عبدالله کوربانوف از روسیه را شکست داد و راهی نیمه نهایی شد. معصومی در این مرحله با نتیجه 10 بر صفر لوکاس استودارد از آمریکا را شکست داد و راهی فینال شد. وی در این دیدار به مصاف آلن خوبولوف از بلغارستان می رود.

بازی برگشت اوزان فوق از ساعت 12 و رده بندی و فینال از ساعت 19:30 فردا (شنبه) برگزار می شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=409550

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.