افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
2

فکر می‌کنید شلوار مدل مامان بهتر به شما می‌آید یا می‌گویید; شلوار را با توجه به اندام و قد خود انتخاب کنید

  • کد خبر : 21934
فکر می‌کنید شلوار مدل مامان بهتر به شما می‌آید یا می‌گویید;  شلوار را با توجه به اندام و قد خود انتخاب کنید

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز شلوار یکی از اصلی ترین گزینه های لباس است که تاثیر زیادی در استایل شما دارد، بنابراین باید بهترین مدل شلوار را انتخاب کنید که با استایل شما همخوانی داشته باشد زیرا انتخاب درست شما را شیک پوش تر می کند. حال برای اینکه بدانید […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

شایانوز شلوار یکی از اصلی ترین گزینه های لباس است که تاثیر زیادی در استایل شما دارد، بنابراین باید بهترین مدل شلوار را انتخاب کنید که با استایل شما همخوانی داشته باشد زیرا انتخاب درست شما را شیک پوش تر می کند. حال برای اینکه بدانید کدام شلوار برای اندام و استایل شما مناسب است، بهتر است ابتدا با ویژگی های هر مدل شلوار آشنا شوید تا با وجدان بتوانید شلوار را انتخاب کنید. یکی از دغدغه‌های اصلی همه افراد این است که بدانند با کدام شلوار یا کدام شلوار به استایل و فرم بدنشان می‌آیند. پس فراموش نکنید که به عنوان مثال، ساک می تواند یکی از ترندهای داغ سال باشد که شما آن را دوست ندارید، بنابراین بدون اطمینان از تناسب اندام شما، از انتخاب ترندها خودداری کنید. لاغر یا چاق نشان دادن اندام مفهومی است که هرگز در دنیای مد برای دوستداران مد از بین نمی رود. جالب است بدانید همیشه گروهی از افراد تمایل دارند اندام خود را به گونه ای دیگر نشان دهند و شلوارها مانند مانتو این قدرت را دارند که عیب های اندام شما را بپوشانند و به شکلی که دوست دارید به شما نشان دهند. .

بعد از انتخاب شلوار از آن نگذرید و به اندازه انتخاب مانتو به آن توجه و وقت بگذارید. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا با ویژگی های مختلف شلوار زنانه آشنا شوید.

کدام شلوار به کدام اندام می آید؟

شلوار بلند در فاق؛ خبر خوب برای افراد کوتاه قد

شاید برایتان جالب باشد که بدانید شلوارهای فاق بلند قدتان را بلندتر از آنچه هست نشان می دهند، البته اگر شکم ندارید بهتر است این شلوار را امتحان کنید و فراموش نکنید که لباس هایتان را داخل شلوار بچسبانید تا نشان داده شود. فاق بلند بد نیست بدانید شلوارهای فاق بلند شلوارهایی هستند که فاق آن بالای ناف و کمر باشد پس در انتخاب شلوار فاق بلند حتما به این نکته توجه کنید. زیرا این شلوار به دلیل تفاوت قد درز، شما را قد بلندتر نشان می دهد، نه به دلیل تفاوت های دیگر. این نوع سوتین ها برای افراد دارای اضافه وزن انتخاب مناسبی نیستند زیرا شکم و پهلوهای آنها را بیشتر نمایان می کند.

کدام شلوار به کدام اندام می آید؟

کدام شلوار به کدام اندام می آید؟

شلوار مدل مامان با چه اندامی مناسب است؟

این نوع شلوارها در گذشته به دلیل جادار بودن و راحتی مورد توجه مادران قرار می گرفتند، اما مدتی است که با کمی تغییر به صنعت مد راه پیدا کرده و طرفداران زیادی پیدا کرده اند. اما نکته جالب در مورد این شلوار این است که مهم نیست چه سایز و چه فرم بدنی دارید. البته به طور کلی این شلوارها پاها را کمی پرتر نشان می دهد و گزینه بسیار مناسبی برای خانم های لاغر به حساب می آید. خانم هایی که پاهای پری دارند باید انواع دیگری مانند شلوار و کیف صاف بپوشند.

کدام شلوار به کدام اندام می آید؟

کدام شلوار به کدام اندام می آید؟

شلوار گشاد؛ مثل عروسک باربی قد و تناسب اندام داشته باشید

شلوارهای گشاد باعث می شوند پاهای لاغر پرتر به نظر برسند و پاها را بسیار بلندتر از آنچه هستند نشان می دهند. شلوار کیف محدودیتی در پوشیدن ندارد، یعنی اگر پاهای پر و چاق دارید، می توانید برای لاغر و قد بلند، شلوار کیف را با کفش پاشنه بلند و کت کوتاه به عنوان کت ست کنید. این شلوار یکی از شلوارهای راحتی است که در سال های اخیر بسیار مورد استفاده قرار گرفته است پس اگر استایل اسپرت و کژوال دارید شلوار جین گشاد را فراموش نکنید زیرا می تواند برای شما معجزه کند.

کدام شلوار به کدام اندام می آید؟

اگر دوست دارید زیبا و زیبا باشید، صفحه مد ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=21934

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 2انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.