افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 27 October , 2024
0

فولاد هرمزگان در سال جاری بیشترین تعداد معاملات را در بورس کالا انجام داد

  • کد خبر : 411861
فولاد هرمزگان در سال جاری بیشترین تعداد معاملات را در بورس کالا انجام داد

به گزارش بازار، مهدی شکری زاده در حاشیه بیست و ششمین سمپوزیوم ملی فولاد اظهار داشت: یکی از سیاست ها و راهبردهای مهم فولاد هرمزگان این است که ابتدا نیاز بازار داخلی را تامین کند و بتواند محصول مازاد خود را صادر کند. . وی افزود: طبق آمار می توان گفت فولاد هرمزگان یکی از […]

به گزارش بازار، مهدی شکری زاده در حاشیه بیست و ششمین سمپوزیوم ملی فولاد اظهار داشت: یکی از سیاست ها و راهبردهای مهم فولاد هرمزگان این است که ابتدا نیاز بازار داخلی را تامین کند و بتواند محصول مازاد خود را صادر کند. .

وی افزود: طبق آمار می توان گفت فولاد هرمزگان یکی از تامین کنندگان و تجار اصلی تکثال در سال جاری بوده است. به عنوان مثال فولاد هرمزگان توانست 120 هزار تن فولاد را در بورس کالای مهر معامله کند و آسیابان ها محصول ما را به صورت رقابتی خریداری کردند.

مدیر فروش و بازاریابی شرکت فولاد هرمزگان خاطرنشان کرد: سیاست ما همواره تامین حداکثری نیاز بازار داخلی بوده است.

شکری زاده تصریح کرد: ورق فولاد هرمزگان محصولی شناخته شده در بازارهای جهانی است و مشتریان به صورت مستمر آن را خریداری می کنند.

وی اذعان داشت: یکی از موضوعات مهمی که می تواند بر عرضه ما در بازار داخلی و صادراتی تاثیرگذار باشد، محدودیت های انرژی است. به دلیل قطعی برق در تابستان و قطعی گاز در زمستان، نمی توانیم این سیاست مهم و تامین پایدار مشترکین را انجام دهیم.

مدیر فروش و بازاریابی شرکت فولاد هرمزگان ادامه داد: با کاهش تولید و عرضه در بازار داخلی و به ویژه صادراتی، بازاریابی بین المللی در این شرایط سخت رقابتی بسیار دشوار خواهد بود. حفظ مشتری دشوارتر است. فولاد هرمزگان سال ها تلاش کرده، مشتری را به سمت خود جذب کرده و محصول را به آنها فروخته است. مشتری محصول ما را تایید کرده است. اما این اهمیت زمانی می تواند ادامه یابد که عرضه پایدار باشد و مشتری با آن راحت باشد.

شکری زاده اضافه کرد: این قطعی گاز و عدم تعادل انرژی ما را به شدت تحت تاثیر قرار می دهد و ممکن است مشتریان صادراتی خود را از دست بدهیم. مدیرعامل فولاد هرمزگان به طور مرتب از سازمان های مختلف مانند وزارت حراست، انجمن فولادسازان و حتی هلدینگ مبارکه پیگیر است تا این موضوع عدم تعادل برق و گاز حل شود و ارزی باثبات و باثبات داشته باشیم. تولید عرضه برای کشور در شرایط کنونی ارز برای کشور بسیار حائز اهمیت است و تلاش می کنیم از طریق صادرات به اقتصاد و ارز کشور کمک کنیم و موفقیت ها را ادامه دهیم.

وی گفت: آمار فروش 6 ماهه ما نیز حاکی از آن است که 15 هزار میلیارد تومبا به دست آورده ایم که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته معادل 8 درصد رشد است. این میزان در شرایطی محقق شده است که در این مدت شاهد بیشترین قطعی برق بوده ایم.

مدیر فروش و بازاریابی شرکت فولاد هرمزگان در پایان تصریح کرد: فولاد هرمزگان در شهریور ماه و به ویژه مهر ماه که قطعی برق کاهش یافت، با فروش خود در بورس کالا که ممکن است در بازار ظاهر شود، خودنمایی کرد. با زور و در صورت قطعی گاز در زمستان در صورت عدم وقوع، همین روند فروش ادامه خواهد داشت.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=411861

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.