افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
2

فولاد ماه رفسنجان را در ورزشگاه جدید دریافت کنید/ تماشای مسابقه رایگان با حضور بانوان

  • کد خبر : 117333
فولاد ماه رفسنجان را در ورزشگاه جدید دریافت کنید/ تماشای مسابقه رایگان با حضور بانوان

ایسنا/ کرمان به گفته مدیرعامل مس باشگاه رفسنجان، این تیم روز جمعه در ورزشگاه جدید شهدای مس میزبان فولاد است. حسین پورمحمدی بعدازظهر 19 آبان ماه با اعلام این خبر اظهار داشت: تمام مشکلات این ورزشگاه برطرف شده و مشکلی از نظر چمن و سایر قسمت ها وجود ندارد. وی گفت: این ورزشگاه روز جمعه […]

ایسنا/ کرمان به گفته مدیرعامل مس باشگاه رفسنجان، این تیم روز جمعه در ورزشگاه جدید شهدای مس میزبان فولاد است.

حسین پورمحمدی بعدازظهر 19 آبان ماه با اعلام این خبر اظهار داشت: تمام مشکلات این ورزشگاه برطرف شده و مشکلی از نظر چمن و سایر قسمت ها وجود ندارد.

وی گفت: این ورزشگاه روز جمعه 21 آبان ماه در دیدار مس رفسنجان و فولاد خوزستان بازگشایی شد اما زمان افتتاح رسمی آن در دهه فجر خواهد بود.

مدیرعامل این باشگاه صنعت مس رفسنجان تصریح کرد: خوشبختانه با تلاش مسئولان باشگاه و تعامل و همکاری خوب مسئولان مربوطه مجوز ورود بانوان به ورزشگاه شهدای مس رفسنجان نو صادر شد و فوتبال خوزستان در محل ورزشگاه شهدای مس رفسنجان نو حضور پیدا می کند. استادیوم جمعه 12 نوامبر.

پورمحمدی همچنین به هواداران خبر خوشی داد و گفت: هواداران و همشهریان رفسنجانی می توانند با مراجعه به سایت باشگاه مس رفسنجان به آدرس https://www.mesrafsanjan بلیت بازی فوتبال مس رفسنجان و فولاد خوزستان را تهیه کنند. com/ و ورود به سامانه بلیط الکترونیکی برای خرید بلیت رایگان و لذت بردن از تماشای مسابقه در ورزشگاه شهدای مس رفسنجان.

به این ترتیب باید گفت که مسابقات خانگی ماه رفسنجان در رقابت های لیگ برتر فوتبال از این پس در ورزشگاه مدرن و نوساز شهر رفسنجان برگزار می شود.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=117333

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.