افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
1

فولاد به دنبال صادقی، پرسپولیس مخالف – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 312118
فولاد به دنبال صادقی، پرسپولیس مخالف – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

باشگاه پرسپولیس هیچ برنامه ای برای آزادی سعید صادقی ندارد. تیم فوتبال خوزستان در لیگ بیست و سوم فراز و نشیب های زیادی را پشت سر گذاشت و با پیروزی مقابل نساجی مازندران در هفته آخر توانست از سقوط بازماند و در لیگ برتر بماند. مدیران فولاد برای فراموشی ناکامی های لیگ بیست و سوم […]

باشگاه پرسپولیس هیچ برنامه ای برای آزادی سعید صادقی ندارد.

تیم فوتبال خوزستان در لیگ بیست و سوم فراز و نشیب های زیادی را پشت سر گذاشت و با پیروزی مقابل نساجی مازندران در هفته آخر توانست از سقوط بازماند و در لیگ برتر بماند.

مدیران فولاد برای فراموشی ناکامی های لیگ بیست و سوم به سراغ یحیی گل محمدی سرمربی سابق پرسپولیس رفتند و هدایت این تیم ریشه دار را به این مربی 53 ساله سپردند.

مدیریت باشگاه اکنون با نظر سرمربی خود به فکر اعزام تیم مدعی به لیگ برتر و رقابت های حذفی جام حذفی فصل آینده است. از این رو به گفته گل محمدی، این باشگاه در تلاش است تا سعید صادقی، شاگرد و هافبک سابق خود را برای تیم فوتبال پرسپولیس جذب کند.

در تابستان 1401 پس از کشمکش های فراوان، صادقی به عنوان پادشاه نقل و انتقالات به ارتش سرخ پیوست. صادقی که مدت هاست مصدوم است از ابتدای هفته آینده به تمرینات گروه پوشان سرخ می پیوندد.

پیگیری های باشگاه پرسپولیس حاکی از آن است که باشگاه فولاد هیچ درخواست رسمی به این باشگاه ارسال نکرده و خود گل محمدی نیز هیچ تماسی با مدیران باشگاه برای این انتقال نداشته است.

در ادامه صادقی همچنان یک فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد و از آنجایی که تمام مطالبات آنها را به همراه بقیه قرمزها دریافت کرده است، حق فسخ ندارد و نمی تواند قراردادش را فسخ کند.

بنابراین صادقی فصل آینده هم پرسپولیسی می شود مگر اینکه گاریدو تصمیم دیگری بگیرد و در تمرینات به این بازیکن نیاز نداشته باشد.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)