افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 25 September , 2024
1

فولاد برنده دربی خوزستان شد/ فولاد سرمربی جدید منصوب شد – خبرگزاری به اضافه اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 211124
فولاد برنده دربی خوزستان شد/ فولاد سرمربی جدید منصوب شد – خبرگزاری به اضافه اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر ، تیم های فوتبال صنعت نفت آبادان و فولاد خوزستان در چارچوب هفته هفدهم لیگ برتر و از ساعت 16 با قضاوت روح الله شریفی در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف یکدیگر رفتند. ترکیب نفت: پیام پارسا، میثم تهیدست، فیاض میردورقی، عرفان گرمی، محمدصادق بارانی، مهدی حنفی، امیرمحمد پناهی (65-فرزین ترصحگری)، […]

به گزارش خبرنگار مهر ، تیم های فوتبال صنعت نفت آبادان و فولاد خوزستان در چارچوب هفته هفدهم لیگ برتر و از ساعت 16 با قضاوت روح الله شریفی در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف یکدیگر رفتند.

ترکیب نفت: پیام پارسا، میثم تهیدست، فیاض میردورقی، عرفان گرمی، محمدصادق بارانی، مهدی حنفی، امیرمحمد پناهی (65-فرزین ترصحگری)، فرشاد محمدی مهر، فاخر تهامی (65- یوسف کی شمس)، طالب ریکانی و حسین شنانی.

ترکیب فولاد: کریستوفر کنت، مجتبی نجاریان، موسی کولیبالی، سینا شاه عباسی (12-جفرسون باهیا)، وحید حیدریه، محمدرضا غبیشاوی (65-علی شجاعی)، لوکاس کاندیدو، محمدعلی نژاد، احسان پهلوان، محمد عسکری، ساسان انس.

مصدومیت زودهنگام بازیکن فولاد

پس از گذشت تنها 12 دقیقه از بازی، سینا شاه عباسی، مدافع چپ تیم فولاد بر اثر برخورد با بازیکن نفت مصدوم شد و نتوانست به بازی ادامه دهد. پس از مصدومیت این بازیکن، احمد النعمه، سرمربی فولاد، جفرسون باهیا را جایگزین وی کرد.

ضد حمله ناموفق فولادی ها

بازیکنان فولاد در دقیقه 16 بازی ضد حمله ای را به سمت دروازه نفت تدارک دیدند که ضربه ساسان انصاری به دروازه نرسید و با اختلاف به بیرون رفت.

باهیا ناجی در فولادی

در دقیقه 38 بازی، شاگردان صنعت نفت از سمت چپ به دروازه فولاد نزدیک شدند و طالب ریکانی وارد محوطه جریمه شد و یک پاس کم ارسال کرد که قبل از ورود توپ به دروازه، جفرسون باهیا با ضربه سر توپ را از روی خط دروازه وارد دروازه فولاد کرد. به گوشه

چوب مانع از گلزنی مدافع نفت می شود

در دقیقه 63 بازیکنان نفت به سمت دروازه فولاد رفتند و توپ به محوطه جریمه فولاد فرستاده شد که میثم با دستان خود با سر به توپ ضربه زد و سپس توپ به تیرک دروازه برخورد کرد تا این فرصت بدیهی گلزنی نفت از دست رفت. .

مدافع فولاد جور مهاجمان این تیم را به تساوی کشاند

در دقیقه 73 پس از پاس سعید واسعی، ساسان انصاری به توپ برخورد کرد که با واکنش دروازه بان نفت همراه شد و موسی کولیبالی توانست اولین گل بازی را برای فولاد به ثمر برساند تا نتیجه 1-1 شود. 0. .

تیر نجاریان در بدنه نفت.

در آخرین دقیقه وقت اضافه نیمه دوم مجتبی نجاریان موفق شد گل دوم فولاد را به ثمر برساند تا خیال النامه به این پیروزی خارج از خانه دست یابد.

لازم به ذکر است دیدار رفت این دو تیم با برتری یک بر صفر نفت آبادان به پایان رسید و حالا فولاد با این برد انتقام نتیجه بازی رفت را گرفت. همچنین این پیروزی اولین پیروزی فولاد به رهبری احمد النامه است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=211124

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.