افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
2

فوری/ ویژه عیدی بانک ها در ایام شعبانیه برای متقاضیان وام

  • کد خبر : 201610
فوری/ ویژه عیدی بانک ها در ایام شعبانیه برای متقاضیان وام

مشتریان بانک دی که تمایل به دریافت وام با حداقل کارمزد دارند، می توانند برای سرویس «باران» اقدام کنند. حداکثر سقف این وام برای اشخاص حقیقی 300 میلیون تومان و برای اشخاص حقوقی 750 میلیون تومان است. افراد حقیقی که خواهان دریافت وام هستند باید در یکی از شعب این مجموعه در قرض الحسنه سپرده […]

مشتریان بانک دی که تمایل به دریافت وام با حداقل کارمزد دارند، می توانند برای سرویس «باران» اقدام کنند. حداکثر سقف این وام برای اشخاص حقیقی 300 میلیون تومان و برای اشخاص حقوقی 750 میلیون تومان است.

افراد حقیقی که خواهان دریافت وام هستند باید در یکی از شعب این مجموعه در قرض الحسنه سپرده گذاری کنند و حداقل 10 میلیون تومان تا زمان پرداخت اقساط نگه دارند. ضمانت اصلی دریافت این وام، معرفی ضامن رسمی کسر حقوق می باشد. مردم امکان پرداخت هزینه این تسهیلات را در مدت حداقل شش ماه و حداکثر 60 ماه دارند. کارمزد این تسهیلات بیش از چهار درصد نخواهد بود.

با توجه به شرایط مذکور، افراد حقیقی دریافت کننده وام باید ماهانه اقساط ۵ میلیون و ۴۵۴ هزار و ۵۴۵ تومانی را پرداخت کنند. سود کل تسهیلات 36 میلیون تومان و مجموع وام و سود آن نیز 336 میلیون و 300 هزار تومان است.

درباره اهداف بانک دی و برخی از دستاوردهای آن بیشتر بدانید

بانک دی بر اساس قانون ایجاد بانک های غیردولتی مصوب 31 فروردین 1379 با هدف تسهیل و ایجاد امکان مشارکت گسترده و همه جانبه ملی و مردمی در کلیه فعالیت های سازنده، ثمربخش اقتصادی و مالی و توجیه پذیر است. . فعالیت به ویژه در زمینه های پولی و مالی و بانکی تشکیل شد.

این بانک همواره بر اساس اهداف تعیین شده بر اساس عملیات پولی، مالی و بانکی مجاز در چارچوب و مقررات جاری کشور و قانون عملیات بانکی بدون ربا فعالیت می کند.

این بانک تاکنون توانسته تندیس چهاردهمین جشنواره انتشارات روابط عمومی 2018، جایزه قانون طلایی افکار عمومی در سال 2019، تندیس اولین المپیاد بانکی 2019 و … را از آن خود کند.

شرایط دریافت وام 300 میلیونی بانک پارسیان با اقساط 5 میلیون تومانی

بانک پارسیان برای حمایت از مشتریان حقیقی و حقوقی خود، طرح تسهیلاتی را با نام «امتیازی» تهیه کرده است. حداکثر سقف این تسهیلات برای اشخاص حقیقی 300 میلیون تومان و برای اشخاص حقوقی 750 میلیون تومان است.

بر اساس این مقاله، افراد حقیقی که مشتری بانک پارسیان هستند، امکان استفاده از وام 300 میلیونی این گروه با کارمزد 4 درصد را دارند. این خدمات هیچ گونه سودی ندارد و در قالب یک قرارداد قرض الحسنه به مشتریان پرداخت می شود. افرادی که تمایل به دریافت این تسهیلات دارند باید دارای ضامن رسمی بانک باشند. افراد پس از دریافت این تسهیلات حداقل 12 ماه و حداکثر 60 ماه فرصت پرداخت دارند. هر قسط این وام با توجه به شرایط فوق 5 میلیون و 454 هزار و 545 تومان می باشد. سود کل این تسهیلات 36 میلیون تومان و مبلغ وام و سود آن 336 میلیون و 300 هزار تومان است./کاماپرس

شرایط و ضوابط دریافت وام با کارت یارانه

وام گیرنده نه به بانک بدهکار است و نه چک بدی دارد

وام خوداشتغالی فوری بانک رفاه کارکاران به افرادی اعطا می شود که دارای معرفی نامه از بنیاد بهزیستی اجتماعی یا بنیاد شهید و امور ایثارگران و یا کمیته امداد بوده و مورد تایید یکی از این موسسات باشند.

وام بدون وثیقه و بدون وثیقه معمولاً به عنوان وام فوری شناخته می شود که برای تامین نیازهای پرداختی هزینه های اضطراری اعم از هزینه های پزشکی، تحصیل، خرید لوازم خانگی و … صادر می شود. بانک ها به افراد عمومی یا خاص وام های فوری ارائه می دهند. وام فوری با تحویل یک تا سه روزه.

افراد واجد شرایطی که در یکی از شعب این مجموعه پس انداز یا سپرده جاری دارند و حداقل دو ماه از افتتاح سپرده آنها گذشته و معدل مناسبی تعیین شده است. . متقاضیان این وام باید علاوه بر داشتن اعتبار کاری دارای ضمانت نامه رسمی مورد قبول بانک باشند. این وام یک وام خوب است و فقط چهار درصد کارمزد دریافت می شود. حداکثر مدت بازپرداخت 60 ماه است.

بسته به میزان وام، نرخ سود و حداکثر مدت بازپرداخت، مبلغ هر قسط ۵ میلیون و ۵۲۴ هزار و ۹۵۷ تومان است. سود کل تسهیلات 31 میلیون و 497 هزار و 397 تومان و کل مبلغ وام و سود 331 میلیون و 557 هزار و 396 تومان خواهد بود.

بانک قرض الحسنه مهر ایران هدف از برگزاری این جشنواره را تقویت توان مالی دارندگان فعال دستگاه های پوز متصل به این مجموعه و بازپرداخت وام های ویژه قرض الحسنه از حساب دستگاه های پوز اعلام کرده است. از دیگر اهداف این جشنواره می توان به امکان دریافت وام قرض الحسنه برای خرید کالاها و خدمات ضروری در فروشگاه های قراردادی بانک برای دارندگان دستگاه های پوز و افزایش فروش اقساطی محصولات برای دارندگان دستگاه های پوز در قالب «قبولی» اشاره کرد. قرارداد رژیم کارت کالا».

وام خوداشتغالی از بانک رفاه کارکاران به افرادی اعطا می شود که دارای معرفی نامه از بنیاد بهزیستی اجتماعی یا بنیاد شهید و امور ایثارگران و یا کمیته امداد بوده و مورد تایید یکی از این موسسات باشند.

مشتریان بانک رفاه کارگران که نیاز به وام ۱۵۰ میلیونی توکن از این گروه دارند، باید پس از ارائه کاور لتر در یکی از شعب این گروه سپرده وام داشته باشند. علاوه بر افتتاح حساب مذکور، حداقل 100 هزار تومان باید در این سپرده نگهداری شود. این اعتبار قرض الحسنه است و سودی ندارد فقط چهار درصد کارمزد تعلق می گیرد. ضمانت اصلی دریافت این تسهیلات داشتن ضمانت نامه رسمی است. حداکثر مدت بازپرداخت 84 ماه است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=201610

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.