افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
2

فوری: وام تجاری خانه برای وام گیرندگان آخر هفته

  • کد خبر : 319227
فوری: وام تجاری خانه برای وام گیرندگان آخر هفته

وام مشاغل خانگی بانک مسکن نوعی وام است که با کارمزد چهار درصد به مشتریان ارائه می شود. متقاضیان می توانند برای ایجاد یا گسترش کسب و کار محلی خود ۱۵۰ میلیون تومان وام به صورت انفرادی دریافت کنند. بر اساس طرح کسب و کار، کارآفرین می تواند چهار میلیارد تومان وام برای ایجاد شرکت […]

وام مشاغل خانگی بانک مسکن نوعی وام است که با کارمزد چهار درصد به مشتریان ارائه می شود. متقاضیان می توانند برای ایجاد یا گسترش کسب و کار محلی خود ۱۵۰ میلیون تومان وام به صورت انفرادی دریافت کنند. بر اساس طرح کسب و کار، کارآفرین می تواند چهار میلیارد تومان وام برای ایجاد شرکت هایی با حداقل ۴۰ کارمند دریافت کند.

شرایط دریافت وام خوداشتغالی از بانک مسکن

مشمولان این طرح کسانی هستند که دارای معرفی نامه از کمیته امداد، سازمان بهزیستی، بنیاد شهید و یا سازمان امور ایثارگران باشند. وام گیرنده قبل از ثبت نام وام خوداشتغالی باید حداقل 100 هزار تومان به حساب خود واریز کند. مدت زمان استهلاک این خط 60 و 84 ماه می باشد. ضمناً وام گیرنده نباید به بانک بدهی داشته باشد و چک بلامحل داشته باشد.

تضمین های لازم برای دریافت طرح خوداشتغالی چیست؟

ضمانت بازپرداخت مشارکت های طرح خوداشتغالی بانک مسکن بسته به مبلغ دریافتی ممکن است متفاوت باشد. در صورت دریافت وام 150 میلیون تومانی وام گیرنده به صورت انفرادی، باید سفته ای با وثیقه دو ضامن معتبر و گواهی کسر اقساط به شعبه مورد نظر ارائه کند.

اما اگر اعتبار دریافتی بیشتر از 150 میلیون تومان و تا سقف 300 میلیون تومان باشد، وام گیرنده باید سفته ای با ضمانت دو ضامن معتبر و دو گواهی کسر اقساط ارائه کند.

حال اگر وام گیرنده موفق به دریافت بیش از 300 میلیون تومان تسهیلات شود، تنها با ارائه وثیقه نوع اول اعم از نقدی و مستغلات می تواند آن را دریافت کند.

شرایط بازپرداخت وام 4000 میلیون تومانی خوداشتغالان بانک مسکن

نرخ سود یا کارمزد ثبت نام فردی و جمعی چهار درصد است. با این حال، مدت بازپرداخت و سقف وام بسته به تعداد ثبت نام کنندگان متفاوت است.

با در نظر گرفتن وام انفرادی با سقف 150 میلیون تومان و مدت بازپرداخت 84 ماهه، وام گیرنده باید در هر قسط دو میلیون 50 هزار تومان بپردازد.

اما در صورتی که فرآیند ثبت نام تسهیلات خوداشتغالی به صورت جمعی و تا سقف 40 نفر باشد، با احتساب سقف سقف 4 میلیارد تومانی وام و مدت بازپرداخت اقساط 60 ماهه، وام گیرندگان باید مبلغ 73 میلیون و 666 هزار تومان به بانک پرداخت کنند. مسکن در هر اقساط ماهانه. .

علاوه بر کارمزد چهار درصد، متقاضی باید 100 هزار تومان نیز بابت هزینه تشکیل پرونده به بانک مسکن پرداخت کند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=319227

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.