افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
3

فوری/ صلاحیت ورامین رد شد/انتخابات تا دور دوم تمدید شد

  • کد خبر : 235954
فوری/ صلاحیت ورامین رد شد/انتخابات تا دور دوم تمدید شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سید محمد زاهدی بعدازظهر دوشنبه در گفت وگویی اظهار داشت: برگزاری صحیح انتخابات شورای اسلامی در حوزه های انتخاباتی ورامین، قرچک و پیشوا قطعی شده اما صلاحیت نامزد اول تایید شده است. . به نقل از ایرنا، وی با تاکید بر اینکه صحت انتخابات در حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا و قرچک […]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سید محمد زاهدی بعدازظهر دوشنبه در گفت وگویی اظهار داشت: برگزاری صحیح انتخابات شورای اسلامی در حوزه های انتخاباتی ورامین، قرچک و پیشوا قطعی شده اما صلاحیت نامزد اول تایید شده است. .

به نقل از ایرنا، وی با تاکید بر اینکه صحت انتخابات در حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا و قرچک تایید شده است، اظهار داشت: بر اساس ماده 65 قانون انتخابات شورای اسلامی و مستندات جدید ارائه شده، تنها نامزد اول دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی است. دوره انتخابات شوراي قانونگذاري اسلامي در اين حوزه انتخابيه از سوي شوراي نگهبان رد شد و انتخابات با نامزدهاي دوم و سوم به دور دوم راه يافت.

زاهدی تصریح کرد: دولت و شورای نگهبان خود را موظف به حفظ آرای مردم می دانند، بنابراین تایید صحت انتخابات مشکلی ندارد و انتخابات دی ماه پانزدهم خرداد به سلامت برگزار شد.

معاون سیاسی فرمانداری ورامین گفت: دلیل بارز اعتبارسنجی انتخابات در حوزه های انتخاباتی ورامین، پیشوا و قرچک دور دوم انتخابات است که نشان از تایید برگزاری انتخابات در 20 اسفندماه دارد.

در دوازدهمین دوره انتخابات شورای اسلامی، علی خزایی دوم و حسین نوش آباد سوم شد.

پیش از این مهدی زمانی افشار در دوازدهمین دوره شورای اسلامی از حوزه انتخابیه ورامین، قرچک و پیشوا از سوی مردم به عنوان منتخب مردم انتخاب شده بود.

پیش از این به گفته محسن اسلامی رئیس ستاد انتخابات کشور، مهدی زمانی افشار با 30 هزار و 463 رای به عنوان نماینده منتخب مردم ورامین، قرچک و پیشوا در شورای اسلامی انتخاب شد و به بهارستان سفر کرد.

وی تعداد کل نتایج صحیح این حوزه را 124 هزار و 553 رأی اعلام کرد.

اهالی این حوزه با حضور در 420 شعبه اخذ رای در پنج حوزه اصلی و فرعی به نمایندگان منتخب خود در شورای اسلامی و خبرگان رهبری رای دادند.

از مجموع ۴۲۰ شعبه ثابت و سیار، ۱۵۹ شعبه در حوزه مرکزی و حوزه مرکزی ورامین، ۳۱ شعبه در جوادآباد، ۱۵۰ شعبه در قرچک، ۶۰ شعبه در پیشوا مرکزی و ۲۰ شعبه در جلیل آباد پیشوا قرار دارند.

حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا و قرچک در شورای اسلامی نماینده دارد.

۲۷۲۷

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=235954

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.