افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
2

فوری/ اسراییل به کمپ اورارگان در جبالیه راکت شلیک کرد + تعداد کشته شدگان

  • کد خبر : 117589
فوری/ اسراییل به کمپ اورارگان در جبالیه راکت شلیک کرد + تعداد کشته شدگان

ساعتی پیش ارتش رژیم صهیونیستی به منطقه جبالیه در شمال نوار غزه حمله کرد و بر اثر این حمله موشکی تاکنون 19 فلسطینی به شهادت رسیده اند. اسرائیل به منطقه تل الحوا در غرب غزه و همچنین بیت لاهیه، الکرامه و بیمارستان های اندونزیایی و الشفا در این نوار حمله کرده است. بر اساس این […]








ساعتی پیش ارتش رژیم صهیونیستی به منطقه جبالیه در شمال نوار غزه حمله کرد و بر اثر این حمله موشکی تاکنون 19 فلسطینی به شهادت رسیده اند.

اسرائیل به منطقه تل الحوا در غرب غزه و همچنین بیت لاهیه، الکرامه و بیمارستان های اندونزیایی و الشفا در این نوار حمله کرده است.

بر اساس این گزارش، تاکنون 19 فلسطینی در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به منطقه آل خلیفه در حومه جبلیه به شهادت رسیده اند.

به گزارش خبرگزاری شهاب فلسطین، مزارع الشوطا و محله های النصر و شیخ رضوان نیز زیر آتش ارتش رژیم صهیونیستی قرار دارد و درگیری های شدیدی نیز در شمال غرب غزه جریان دارد.

در همین راستا وزارت بهداشت فلسطین در غزه از تعطیلی ژنراتور اصلی بیمارستان اندونزی خبر داد و نسبت به خطرات پیش روی بیماران این بیمارستان هشدار داد.

به گزارش ایرنا، نیروهای مقاومت فلسطین از روز شنبه 24 مهرماه 1392 برابر با 16 مهرماه 1392 از غزه (جنوب فلسطین) عملیات غافلگیرانه ای موسوم به «طوفان الاقصی» را علیه مواضع رژیم اشغالگر قدس آغاز کردند. و این رژیم باید تلافی کند و شکست خود را جبران کند و عملیات مقاومت را که تمام گذرگاه های نوار غزه را بسته و این منطقه را بمباران می کند، متوقف کند.

حمایت غرب از رژیم صهیونیستی تحت عنوان دفاع از خود عملا چراغ سبز و مجوزی برای تل آویو برای ادامه کشتار وحشیانه کودکان و زنان فلسطینی است.