افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
1

فوری؛ فروش اقساطی مدیران خودرو با وام 600 میلیونی

  • کد خبر : 125967
فوری؛  فروش اقساطی مدیران خودرو با وام 600 میلیونی

شرایط ثبت نام مدیران ویژه خودرو برای آبان ماه 1402 اعلام شد. طبق اعلام موعد تحویل پاییز و زمستان سال جاری می باشد. شرایط ثبت نام مدیران خودرو 1402. با توجه به جزئیات شرایط ثبت نام مدیران خودرو 1402 این طرح مربوط به خودروی آریزو 5 می باشد که قیمت ثبت نام مدیران خودرو برای […]

شرایط ثبت نام مدیران ویژه خودرو برای آبان ماه 1402 اعلام شد. طبق اعلام موعد تحویل پاییز و زمستان سال جاری می باشد.

شرایط ثبت نام مدیران خودرو 1402.

با توجه به جزئیات شرایط ثبت نام مدیران خودرو 1402 این طرح مربوط به خودروی آریزو 5 می باشد که قیمت ثبت نام مدیران خودرو برای این محصول حدود 948 میلیون تومان است که قیمت مصوب کارخانه ای مدیران خودرو در آبان ماه 1402 است. آریزو 5 سدان سایز متوسط ​​شرکت مادیریم خودرو اولین بار در سال 1394 وارد بازار ایران شد و با استقبال گسترده مشتریان در سال 1395 به روز شد. نسل دوم این سدان اسپرت مجهز به موتور 1500 سی سی توربوشارژ و گیربکس 7 سرعته CVT بود که تا ساعت 14 در بازار ایران عرضه شد. امسال سومین نسل از آریزو 5 توربو با تغییرات فنی مهم و به روز رسانی های کلی کابین وارد بازار ایران شد. اکنون در سال 1402، آریزو 5 اسپرت به عنوان چهارمین نسل از این سدان با تغییرات ظاهری و امکانات جدید وارد بازار ایران می شود.

ویژگی های MVM

آخرین مهلت ثبت نام مدیر خودرو آبان 1402 است.

تاریخ ثبت نام مدیران خودرو از تاریخ 08/08/1402 آغاز شده و تا تاریخ 13/08/1302 ادامه خواهد داشت.

مدارک مورد نیاز برای ثبت نام مدیران خودرو.

متقاضیان ثبت نام مدیران خودرو در سامانه یکپارچه که کد ملی آنها در سامانه مذکور اعلام شده و پیش پرداخت خود را واریز کرده و پس از دریافت پیامک اطلاع رسانی از شرکت مدیر خودرو، امکان پرداخت کامل با شناسایی کامل را خواهند داشت. . مدارک و همچنین پرینت مراحل، ثبت نام در سامانه یکپارچه و مراجعه به نمایندگی انتخابی. عدم ثبت نام متقاضی در مهلت مقرر به منزله انصراف وی از دریافت خودرو بوده و مشتری در آینده حق ادعا یا اعتراضی ندارد. / اقتصاد آنلاین

مدیران خودرو

داخل آریزو 5 جدید

برخلاف طراحی بیرونی که تنها در فاکتورهای محدودی خلاصه شد و به آنها اشاره کردیم، طراحی داخلی کابین چری آریزو 5 جدید به کلی تغییر کرده و تحولی اساسی در آن ایجاد شده است. تغییرات داخل کابین چری آریزو 5 جدید را می توان جهانی دانست و حتی طراحی و محل خروجی هوای سیستم تهویه مطبوع نیز دستخوش تغییرات زیادی شده و از طراحی سنتی و ساده مدل های قبلی خود فاصله گرفته است. اما این تغییرات به این معنی نیست که چری آریزو 5 جدید دارای طراحی کاملا جدید و خلاقانه ای است، بلکه طراحی داخلی چری آریزو 6 با تغییراتی در جنس آن به کار رفته و در فضای داخلی کابین به کار رفته است. جدید چری آریزو 5. .

مدیران خودرو

مدل سازی طراحی کابین چری آریزو 6 باعث شده تا شاهد کابینی جذاب در درون فیس لیفت چری آریزو 5 باشیم که از طراحی سنتی و قدیمی خود فاصله گرفته تا تجربه ای نو و دلنشین را در اختیار کاربران جدید خود قرار دهد. Arizo 5 جدید از صفحه نمایش بزرگتری استفاده می کند و کنسول مرکزی سازماندهی شده و زیباتر از قبل است. به لطف استفاده از گیربکس اتوماتیک CVT می‌توان شاهد طراحی جذاب و دقیق در کنسول ابزار و محل قرارگیری دسته دنده بود، اگرچه چری آریزو 5 جدید از مدل برادر بزرگتر خود یعنی چری آریزو 6 پیروی می‌کند. این کاملا دقیق نیست و 100٪ متفاوت است. برخی همدیگر را می بینند. اول اینکه داشبورد چری آریزو 5 جدید روکش چرمی ندارد، اما از طرح فیبر کربن نقره ای استفاده شده است. تفاوت دیگر مربوط به صفحه نمایش پشت آمپلی فایر آن است، چری آریزو 5 جدید از قسمت پشتی آمپلی فایر آنالوگ و یک صفحه نمایش دیجیتال کوچک در مرکز استفاده می کند.

مدیران خودرو

طراحی جدید Arizo 5

تغییرات زیادی در ظاهر خودرو ایجاد نشده است و شاید فقط کسانی که چری آریزو 5 دارند متوجه این تغییرات شوند. عمده تغییرات ظاهری خودرو مربوط به جلوپنجره، رینگ ها و سیستم ترمز است که در ظاهر چری آریزو 5 جدید چندان به چشم نمی خورد و در ظاهر تغییر چندانی نداشته است، کهکشانی شده است. و شاهد نصب لاستیک های جدید با طراحی جذاب تری بر روی چرخ های خودرو هستیم. برای جذابیت این تغییرات به خصوص چرخ های جدید، کالیپرهای ترمز جلو و عقب قرمز شده اند تا کمی رنگ اسپرت به جلو اضافه شود.

مدیران خودرو

با معرفی یک خودروی جدید، ایجاد تغییراتی در چراغ جلو می تواند به جذابیت و تنوع چهره کمک کند، با این حال، نه در جلو و نه در عقب شاهد تغییر در چراغ ها نیستیم. در جلو ممکن است تغییری در جلوپنجره ایجاد شده باشد، اما قسمت عقب دست نخورده باقی مانده و کوچکترین تغییری در طراحی عقب آن دیده نمی شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=125967

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.