افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
0

فورت به ابعاد حادثه کمپ مواد مخدر لنگرود در مجلس می پردازد

  • کد خبر : 122354
فورت به ابعاد حادثه کمپ مواد مخدر لنگرود در مجلس می پردازد

به گزارش رکنا، حسین حاتمی، عضو کمیسیون اجتماعی مجلس، سه شنبه 25 آبان ماه در حاشیه بازدید از محل حادثه کمپ مواد مخدر لنگرود در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: تلاش همه جانبه ای برای رسیدگی به این موضوع انجام شود. تهیه و ارائه گزارش جامع بررسی ابعاد مشکل، شناسایی مقصران احتمالی این حادثه […]

به گزارش رکنا، حسین حاتمی، عضو کمیسیون اجتماعی مجلس، سه شنبه 25 آبان ماه در حاشیه بازدید از محل حادثه کمپ مواد مخدر لنگرود در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: تلاش همه جانبه ای برای رسیدگی به این موضوع انجام شود. تهیه و ارائه گزارش جامع بررسی ابعاد مشکل، شناسایی مقصران احتمالی این حادثه و چگونگی وقوع آن در دستور کار شورای اسلامی قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه گزارش جامعی در این زمینه تهیه و به شورای اسلامی ارائه خواهیم کرد، گفت: جمع بندی بسیاری از موارد در سطح شهرستان و استان علاوه بر بررسی مدارکی که تاکنون ارائه شده و با توجه به گذشته و گذشته از اقدامات این مجموعه گزارشی تهیه و در صحن علنی مجلس تهیه و قرائت می شود و برای سازمان های ذینفع در سطح کشور و مدیریت کل کشور ارسال می شود.

حاتمی بررسی وضعیت نگهداری در سایر حوزه های ترک اعتیاد را مهم عنوان کرد و تصریح کرد: سازمان بهزیستی کشور، نهادهای متولی و نظارتی باید بر پیشگیری و عدم تکرار این حادثه تلخ و موضوع اعتیاد و نگهداری معتادان تمرکز کنند. اردوگاه های نگهداری باید بازنگری اساسی انجام شود تا شاهد چنین حادثه تلخ و ناگواری در کشور نباشیم.

وی با بیان اینکه اگر نتوانیم مشکلات را به طور اساسی حل کنیم باید حداقل اقدامات پیشگیرانه در زمینه ایمنی و امنیت در سطوح مختلف داشته باشیم، تاکید کرد: علاوه بر توجه به این مشکلات در حوزه های ترک اعتیاد باید آنها را نیز مد نظر قرار دهیم. در بسیاری از مراکز دیگر از جمله در سطح مدارس، مجتمع ها و خوابگاه های دانشجویی رعایت این موارد باید مورد توجه قرار گیرد.

یکی از اعضای کمیسیون اجتماعی شورای اسلامی تصریح کرد: وزارتخانه های ذیربط باید در این زمینه اقدامات جدی انجام دهند و قبل از وقوع هر حادثه ای اقدامات پیشگیرانه را در ساختار فیزیکی ساختمان ها از جمله آتش نشانی و سایر حوادث غیرمترقبه وارد کنند.

حاتمی با اشاره به اینکه مجلس نیز این ظرفیت را ایجاد می کند و به مدیریت کارآمد این موضوع کمک می کند، گفت: حادثه تلخ لنگرود انگیزه ای برای مسئولان، مدیران و مدیران کشور برای بررسی موضوعات مشابه است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=122354

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.