افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
1

فقط این بار در داوری گیر کرد!

  • کد خبر : 124167
فقط این بار در داوری گیر کرد!

آفتاب نیوز: کابوس نتایج منچستریونایتد زیر نظر اریک تن هاگ همچنان ادامه دارد. به گزارش اسکای اسپورت، شیاطین سرخ دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا را با شکست آغاز کردند. شاگردان ده هاخ که برای رویارویی با گاپنهاگ به دانمارک سفر کرده بودند، در دیداری پر گل با نتیجه 4 بر 3 شکست خوردند. […]

آفتاب نیوز:

کابوس نتایج منچستریونایتد زیر نظر اریک تن هاگ همچنان ادامه دارد.

به گزارش اسکای اسپورت، شیاطین سرخ دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا را با شکست آغاز کردند. شاگردان ده هاخ که برای رویارویی با گاپنهاگ به دانمارک سفر کرده بودند، در دیداری پر گل با نتیجه 4 بر 3 شکست خوردند.

ده هاچ پس از پایان بازی گفت: فکر می کنم بازی بسیار خوبی مقابل 10 نفره انجام دادیم. اخراج رشفورد همه چیز را خراب کرد و بازی را متفاوت کرد.

وی با انتقاد از داور گفت: فکر می کنم از چهار گلی که خوردیم دو گل نباید حساب می شد. این واقعا ناامید کننده است. ما باید با تصمیمات زیادی که علیه ما گرفته می شود کنار بیاییم، با این حال فصل طولانی در پیش است و شاید شرایط تغییر کند. تصمیم داور برای اخراج رشفورد سختگیرانه بود. او به دنبال توپ رفت. داور برای این تصمیم دوباره به صحنه نگاه کرد و فکر می کنم مطمئن نبود.

سرمربی هلندی شیاطین سرخ ادامه داد: در نیمه اول خوب بودیم اما آنها نباید اجازه دو گل به حریف می دادند. در گل اول بازیکن کاملاً جلوی دید اونانا را گرفت و باید آفساید اعلام می شد و در مورد گل دوم چه بگویم؟ در این دیدار نکات مثبت زیادی دیدم، البته در دقایقی تمرکز لازم را نداشتیم و این به دلیل کمبود بازیکن بود. بازی خیلی خوبی انجام دادیم و تلاش زیادی نشان دادیم، اما متأسفانه یک امتیاز هم نگرفتیم و این واقعا ناامیدکننده است.

در این گروه بایرن مونیخ با 12 امتیاز صدرنشین است و صعود خود را به دور بعد قطعی کرد، کپنهاگ و گالاتاسرای 4 امتیازی هستند و منچستریونایتد با 3 امتیاز در انتهای جدول قرار دارد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=124167

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.