افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 1 October , 2024
2

فعلا خبری از لغو بازی پرسپولیس – الدیل نیست – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 143135
فعلا خبری از لغو بازی پرسپولیس – الدیل نیست – پرسپولیس نیوز

با وجود آلودگی شدید هوای تهران و شایعاتی مبنی بر لغو احتمالی دیدار پرسپولیس و الدحیل قطر، AFC چیزی به فدراسیون کشورمان ابلاغ نکرده است. آلودگی شدید هوای تهران بر بسیاری از فعالیت ها تاثیر گذاشته و به گفته کارشناسان تا پایان هفته جاری ادامه خواهد داشت. چرا که پرسپولیس از ساعت 19:30 سه شنبه […]

با وجود آلودگی شدید هوای تهران و شایعاتی مبنی بر لغو احتمالی دیدار پرسپولیس و الدحیل قطر، AFC چیزی به فدراسیون کشورمان ابلاغ نکرده است.

آلودگی شدید هوای تهران بر بسیاری از فعالیت ها تاثیر گذاشته و به گفته کارشناسان تا پایان هفته جاری ادامه خواهد داشت. چرا که پرسپولیس از ساعت 19:30 سه شنبه هفته جاری در دیدار حساس هفته پایانی لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی به مصاف الدحیل قطر می رود.

این موضوع باعث ایجاد شایعات و شایعاتی مبنی بر لغو بازی به دلیل آلودگی هوا شده است.

در قوانین و مقررات کنفدراسیون فوتبال آسیا هیچ موردی مبنی بر عدم برگزاری مسابقه به دلیل آلودگی هوا وجود ندارد و دستورالعملی نیز در این زمینه وجود ندارد. کنفدراسیون فوتبال آسیا با وجود انتشار اخباری مبنی بر آلودگی شدید تهران تا این لحظه هیچ اظهار نظری نکرده و به فدراسیون فوتبال کشورمان ابلاغ نکرده است. مدیر این مهمانی که امروز وارد ایران شده است در این زمینه چیزی اعلام نکرده است.

از هم اکنون بازی پرسپولیس و الدیل در تاریخ اعلام شده قبلی برگزار می شود و با توجه به شرایط موجود، احتمال لغو بازی در روزهای آینده کم است.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)