افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
1

فعالیت 9 هزار ناوگان حمل و نقل بار در گلستان پارسال 15 هزار تردد انجام شد.

  • کد خبر : 296166
فعالیت 9 هزار ناوگان حمل و نقل بار در گلستان پارسال 15 هزار تردد انجام شد.

عبدالحمید قورچقی در حاشیه هفتمین نشست دبیرخانه مشترک انجمن های شرکت های حمل و نقل بین المللی سراسر کشور که در هتل جهانگردی گرگان برگزار شد، در گفتگو با خبرنگار بازار: گسترش کسب و کار در زنجیره ارائه خدمات. در شبکه حمل و نقل بین المللی جایگاه ویژه ای را به خود اختصاص داده و […]

عبدالحمید قورچقی در حاشیه هفتمین نشست دبیرخانه مشترک انجمن های شرکت های حمل و نقل بین المللی سراسر کشور که در هتل جهانگردی گرگان برگزار شد، در گفتگو با خبرنگار بازار: گسترش کسب و کار در زنجیره ارائه خدمات. در شبکه حمل و نقل بین المللی جایگاه ویژه ای را به خود اختصاص داده و به دلیل اهمیت موضوع، ترانزیت به عنوان طلای سوم شناخته می شود.

رئیس اداره حمل و نقل و ترافیک جاده ای بین المللی گلستان با بیان اینکه با توجه به وسعت استان، عرض جاده های مرزی آن خوب است، افزود: وجود بزرگراه بین المللی در پایانه مرزی اینچه برون مسیر را تغییر می دهد. برای دیدن حمل و نقل و ذکر شده است.

وی ادامه داد: هم اکنون در حوزه حمل و نقل بار 84 شرکت بین شهری و 17 شرکت بین المللی در گلستان فعالیت می کنند.

قورچقی با بیان اینکه شرکت های حمل و نقل محدود مرزی نیستند، بیان کرد: تقریباً 17 کشور جامعه هدف گذاری کرده اند که این شرکت ها در سال گذشته 15 هزار تردد و 3 هزار فعالیت در حوزه صادرات داشته باشند و 2 هزار سفر در حوزه واردات انجام شده است.

وی ادامه داد: همچنین در منطقه مرزی پارسال از 34 هزار پایانه مرزی تردد داشتیم.

رئیس اداره حمل و نقل و ترافیک جاده ای بین المللی گلستان ادامه داد: در حال حاضر 9 هزار ناوگان باری داریم که کارت هوشمند خود را از استان گلستان دریافت کرده اند و حدود 14 هزار راننده در این حوزه فعالیت می کنند.

قورچقی افزود: استان گلستان در حوزه بین شهری نیز از پتانسیل خوبی برخوردار است، حدود هفت میلیون تن بار به آنجا حمل می شود و روزانه دو هزار بارنامه صادر می شود.

وی در خاتمه خاطرنشان کرد: در این جلسات به دنبال نگاهی نو به حمل و نقل مرزی هستیم و امیدواریم بتوانیم شرایطی را برای فعالیت شرکت های راهداری در سطح بین المللی فراهم کنیم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=296166

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.