افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 2 October , 2024
1

فعالیت نهنگ ها نوید بازگشت قیمت دوج کوین را می دهد!

  • کد خبر : 383278
فعالیت نهنگ ها نوید بازگشت قیمت دوج کوین را می دهد!

در طول 48 ساعت گذشته، قیمت Dogecoin (DOGE) به شدت کاهش یافته است و تقریباً ۱۴٪ اصلاح کرده است در اصلاح اخیر خود، Dogecoin سودهایی را که در این دوره به دست آورده بود از دست داد و باعث شد سرمایه گذاران نسبت به آینده اولین میم کوین جهان شک کنند. به گزارش اسمارتک نیوز، […]

در طول 48 ساعت گذشته، قیمت Dogecoin (DOGE) به شدت کاهش یافته است و تقریباً ۱۴٪ اصلاح کرده است در اصلاح اخیر خود، Dogecoin سودهایی را که در این دوره به دست آورده بود از دست داد و باعث شد سرمایه گذاران نسبت به آینده اولین میم کوین جهان شک کنند.

به گزارش اسمارتک نیوز، با وجود این افت شدید قیمت، به نظر می رسد نهنگ ها خود را برای آن آماده می کنند روند را تغییر دهید آیا این موضوع می تواند شرایطی را فراهم کند تا سرمایه گذاران هوشمند از این موضوع بهره مند شوند.

نهنگ ها Dogecoin را نجات می دهند

نشانگر تفاوت قیمت و آدرس‌های فعال روزانه (DAA) یک سیگنال خرید برای Dogecoin صادر می‌کند. زیرا با وجود کاهش قیمت، تعداد سرمایه گذاران فعال در شبکه دوج کوین افزایش یافته است. این نشان می دهد که فاز انباشت ممکن است به زودی آغاز شود.

معمولا وقتی قیمت یک ارز دیجیتال کاهش می یابد و همزمان فعالیت در آن شبکه افزایش می یابد، به این معنی است که سرمایه گذاران ممکن است برای روند صعودی بعدی آماده شوند.

افزایش فعالیت در شبکه Dogecoin این سناریو را تأیید می کند که “ممکن است به مرحله انباشتگی نزدیک شویم”. سرمایه گذاران برای خرید بیشتر از قیمت های پایین تر استفاده می کنند. افزایش فعالیت شبکه با وجود کاهش اخیر قیمت می تواند نشان دهنده این باشد که این memecoin محبوب در مراحل اولیه بازیابی است.

نشانگر واگرایی آدرس‌های فعال روزانه Dogecoin (DAA) - منبع: Santiment
نشانگر واگرایی آدرس‌های فعال روزانه Dogecoin (DAA) – منبع: Santiment

روند کلی Dogecoin نیز از سناریوی صعودی پشتیبانی می کند. نهنگ هایی که بیشتر از 0.1٪ از عرضه در گردش Dogecoin، آنها با قیمت های پایین تر انباشته شده اند.

تنها در 24 ساعت گذشته، نهنگ ها ورودی خالص 417 میلیون توکن DOJ را ثبت کرده اند که تقریباً معادل 45 میلیون دلار و بیشترین میزان در 30 روز است. این نشان می دهد که نهنگ ها مطمئن هستند که قیمت Dogecoin در آینده رشد خواهد کرد.

فعالیت نهنگ ها اغلب تاثیر زیادی بر قیمت ارزهای دیجیتال دارد. بنابراین، انباشت دوج کوین توسط نهنگ ها که ناشی از نگاه مثبت آنها به آینده این توکن است، می تواند زمینه را برای افزایش قیمت دوج کوین فراهم کند.

Dogecoin Whale Inflow - منبع: IntoTheBlockDogecoin Whale Inflow - منبع: IntoTheBlock
Dogecoin Whale Inflow – منبع: IntoTheBlock

پیش بینی قیمت دوج کوین

در زمان نگارش این مقاله، Dogecoin با قیمت 0.107 دلار معامله می شود و در حال حاضر در تلاش است تا از مقاومت بحرانی 0.108 دلار عبور کند. قبل از اینکه Dogecoin بتواند روند صعودی خود را آغاز کند، ابتدا باید بتواند این منطقه را به سطح حمایتی برای خود تبدیل کند.

اگر Dogecoin بتواند با موفقیت این منطقه را به سطح حمایت تبدیل کند، هدف مقاومت بعدی 0.118 دلار است. عبور از این مقاومت راه را برای رشد قیمت Dogecoin به 0.130 دلار هموار می کند. در این صورت سناریوی بهبود و رشد قیمت دوج کوین محتمل تر خواهد بود.

نمودار قیمت Dogecoin - منبع: TradingViewنمودار قیمت Dogecoin - منبع: TradingView
نمودار قیمت Dogecoin – منبع: TradingView

با این حال، در گذشته، Dogecoin برای مدت طولانی بین مقاومت 0.107 دلار و خط حمایت 0.094 دلار درگیر بوده است. اگر Dogecoin حمایت خود را از دست بدهد و در این منطقه بیفتد، ممکن است برای مدت طولانی تری در این منطقه آسیب ببیند و تثبیت شود.

در این صورت، این سناریوی صعودی باطل می شود و سرمایه گذاران باید منتظر تغییر روند اساسی تر باشند.

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2024-10-02 18:00:00

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=383278

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.