افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
2

فعالیت منطقه آزاد مازندران بن بست ندارد

  • کد خبر : 244831
فعالیت منطقه آزاد مازندران بن بست ندارد

حجت الاسلام مجید رضا فولادی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: مهمترین راهبرد توسعه استان در گرو فعال شدن دیپلماسی اقتصادی در منطقه آزاد تجاری و صنعتی مازندران است. این مسئول با اشاره به نقش بسیار مهم منطقه آزاد تجاری و صنعتی در توسعه و پیشرفت استان تصریح کرد: فعالیت منطقه آزاد تجاری و […]

حجت الاسلام مجید رضا فولادی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: مهمترین راهبرد توسعه استان در گرو فعال شدن دیپلماسی اقتصادی در منطقه آزاد تجاری و صنعتی مازندران است.

این مسئول با اشاره به نقش بسیار مهم منطقه آزاد تجاری و صنعتی در توسعه و پیشرفت استان تصریح کرد: فعالیت منطقه آزاد تجاری و صنعتی مازندران بن بست ندارد و مهمترین راهبرد این منطقه است. برای فعال کردن دیپلماسی اقتصادی صادرات محور پیچیده است.

وی در ادامه ظرفیت بسیار مناسب استان را در زمینه جذب سرمایه‌گذاری برشمرد و افزود: منطقه آزاد تجاری و صنعتی مازندران بهشتی برای سرمایه‌گذاران خواهد بود و باید یکی از فرصت‌های بسیار مهم این منطقه برای فعال‌سازی جذب سرمایه‌گذاری باشد. مسیر توسعه و پیشرفت استان منتفع شد.

مدیر عامل منطقه آزاد و صنعتی استان در بخشی دیگر از سخنان خود با تاکید بر حفظ شأن و جایگاه سرمایه گذاران داخلی و خارجی در استان اظهار داشت: یکی از مهمترین پارامترهای رشد اقتصادی در کشور و حتی استان باید به منطقه آزاد تجاری و صنعتی بودن آن توجه کند و از این بستر برای جذب هر چه بیشتر سرمایه گذار استفاده شود.

فولادی در بخش پایانی سخنان خود بهره گیری از ظرفیت نخبگان در منطقه آزاد تجاری و صنعتی استان را بسیار مهم دانست و تاکید کرد: با توجه به تاکید رهبری و ابلاغ آئین نامه های منطقه آزاد تجاری و صنعتی حمایت از نخبگان توسط دولت سیزدهم، گروه مدیریت مناطق آزاد، تجاری و صنعتی. استان قطعا ظرفیت نخبگان را با توجه به توسعه فعالیت های اقتصادی در استان و جذب نیروها و نخبگان متعهد و متخصص برنامه ریزی خواهد کرد. در لایه های مختلف این مجموعه

مدیرعامل منطقه آزاد تجاری و صنعتی مازندران در پایان با انتقاد از حفظ شأن و جایگاه سرمایه گذاران در گذشته تصریح کرد: سرمایه گذاران در رونق و رشد اقتصادی هر کشوری بسیار موثر هستند و دیدگاه و رویکرد دغدغه همه متولیان امور اقتصادی باید نسبت به سرمایه گذاران دیر تغییر باشد و به این جایگاه و منزلت توجه ویژه ای دارند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=244831

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.