افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
0

فعالیت ستاد امر به معروف به عفاف و حجاب محدود نمی شود – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 406091
فعالیت ستاد امر به معروف به عفاف و حجاب محدود نمی شود – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین محمد کرباسی ظهر سه شنبه در همایش دبیران شوراهای امر به معروف و نهی از منکر که در حرم حضرت معصومه سلام الله علیها برگزار شد، اظهار داشت: امر به معروف. و نهی از منکر شرعی و امری جهانی است که همه موظف به اجرای این دستور الهی […]

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین محمد کرباسی ظهر سه شنبه در همایش دبیران شوراهای امر به معروف و نهی از منکر که در حرم حضرت معصومه سلام الله علیها برگزار شد، اظهار داشت: امر به معروف. و نهی از منکر شرعی و امری جهانی است که همه موظف به اجرای این دستور الهی هستند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قم تصریح کرد: هر مجمع و هر مسئولیتی می تواند زمینه ساز موفقیت و بدبختی مدیر و مسئول باشد.

وی بیان کرد: ستاد امر به معروف و نهی از منکر نمی داند که اقدامات و حوزه فعالیت خود تنها در مقوله عفاف و حجاب خلاصه می شود.

حجت الاسلام والمسلمین کرباسی ادامه داد: امر به معروف و نهی از منکر ترکیبی از اعضا و مدیران دستگاه های مختلف استان قم است که هر کدام وظایفی در رابطه با این دو فریضه مهم الهی بر عهده دارند و باید به تمام وظایف خود عمل کنند. وظایف .

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قم تصریح کرد: این ستاد در ساختار و قالبی مشخص آماده همکاری با سایر دستگاه ها حتی در زمینه نظارت و بازرسی مردمی است.

حجت الاسلام والمسلمین کرباسی تصریح کرد: امر به معروف و نهی از منکر توسط افراد جامعه می تواند آثار مثبتی داشته باشد و این ستاد همواره علاقمند به فعال سازی گروه های مردمی است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قم خاطرنشان کرد: ستاد فراموش کرده است در راستای این الزام، ستاد مشترکی با همکاری نهادهای قضایی ایجاد کند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=406091

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.