افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 27 October , 2024
3

فعالیت سامانه بارشی امشب و فردا در تهران

  • کد خبر : 187409
فعالیت سامانه بارشی امشب و فردا در تهران

آفتاب نیوز: اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد: با توجه به تحلیل نقشه های پیش یابی و تحلیل الگوهای سینوپتیک پیرو هشدار زرد شماره 53، وضعیت جوی استان طی چهار روز آینده عمدتاً نیمه ابری و همراه با فعالیت خواهد بود. یک سامانه بارشی به ویژه امشب و فردا شب (5 و 6 بهمن) […]

آفتاب نیوز:

اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد: با توجه به تحلیل نقشه های پیش یابی و تحلیل الگوهای سینوپتیک پیرو هشدار زرد شماره 53، وضعیت جوی استان طی چهار روز آینده عمدتاً نیمه ابری و همراه با فعالیت خواهد بود. یک سامانه بارشی به ویژه امشب و فردا شب (5 و 6 بهمن) تا ظهر یکشنبه (8 بهمن) تا ساعاتی دیگر ابری همراه با بارش باران پیش بینی می شود.

در این مدت در نیمه جنوبی بارش باران و در نیمه شمالی بارش باران و گاهی برف و در مناطق مرتفع عمدتا برف و کولاک و در برخی ساعات مه و محدودیت دید در دامنه ها و ارتفاعات گاهی رعد و برق با احتمال بارش پیش بینی می شود. تگرگ در دوردست، بدون انتظار.

از ظهر شنبه تا دوشنبه (7 الی 9 بهمن) در برخی ساعات وزش باد نسبتا شدید تا شدید و در روز یکشنبه در مقاطعی وزش باد شدید تا بسیار شدید به ویژه در نیمه جنوبی مناطق غربی و ارتفاعات پیش بینی می شود.

از ظهر روز یکشنبه به تدریج کاهش ابر و کاهش محسوس دما و در روزهای دوشنبه و سه شنبه آسمانی صاف تا نیمه ابری پیش بینی می شود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، توچال با حداقل دمای 12- درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان تهران در 24 ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا (15 بهمن) از بعدازظهر کمی ابری، نیمه ابری تا ابری و گاهی افزایش وزش باد با حداقل دمای 5 و حداکثر 12 درجه سانتیگراد و طی روز شنبه (15 بهمن) پیش بینی می شود. . بهمن)، در برخی ساعات ابری همراه با بارش باران و مه ریز و در بعد از ظهر افزایش می یابد، وزش باد با حداقل دمای 3 و حداکثر 10 درجه سانتیگراد پیش بینی می شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=187409

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.