افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
3

فضای ورزشی و هنری به بانوان سعد آباد اختصاص می یابد – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 174200
فضای ورزشی و هنری به بانوان سعد آباد اختصاص می یابد – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر ، حمزه امین نژاد دوشنبه شب در دیدار با بانوان فعال اجتماعی شهرستان سعد آباد اظهار داشت: نقش زنان در معادلات اجتماعی، اقتصادی و سیاسی دولت سیزدهم نشان دهنده نگاه واقعی به نیمی از دولت است. جمعیت فعال کشور. در زمینه های مختلف توسعه و پیشرفت. وی با محکومیت حادثه تروریستی […]

به گزارش خبرنگار مهر ، حمزه امین نژاد دوشنبه شب در دیدار با بانوان فعال اجتماعی شهرستان سعد آباد اظهار داشت: نقش زنان در معادلات اجتماعی، اقتصادی و سیاسی دولت سیزدهم نشان دهنده نگاه واقعی به نیمی از دولت است. جمعیت فعال کشور. در زمینه های مختلف توسعه و پیشرفت.

وی با محکومیت حادثه تروریستی کرمان افزود: این اقدام تروریستی نشان دهنده یاس و درماندگی دشمنان انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی است.

امین نژاد افزود: مردم ایران همانند انتخابات گذشته در 20 اسفند امسال نیز با شور و شعور و مشارکت حداکثری حماسه دیگری را رقم خواهند زد و پاسخ دشمنان را در پای صندوق های رای خواهند داد.

وی به نقش و جایگاه زنان در مسئولیت های اداری که نشان از توانمندی های آنان است اشاره کرد و به مقوله حجاب و عفاف پرداخت و اظهار داشت: تبلیغات شبکه های معاند و برخی فضاهای مسموم در شبکه های اجتماعی برای روانی ها. انحرافات جوانان در جهت تخلیه ذات و فطرت پاک زن. او مسلمان است

ناظر ناحیه سعد آباد تاکید کرد: هنگام تبیین اهداف دشمنان برای دختران و زنان جوان باید در جریان آسیب های اجتماعی قرار گیرند و برای مبارزه با آن بسترهای متناسب با شخصیت زنان مسلمان ایرانی را فراهم کنند.

وی ایجاد محیط‌های شاد اجتماعی در کنار اجرای برنامه‌های متنوع با رعایت موازین پیشرفته اسلامی، ایجاد فضاهای ورزشی، مکان‌های ارائه هنر، شناسایی آسیب‌های اجتماعی و استفاده از مشاوران برای پیشگیری از متجاوزان اجتماعی را از مهم‌ترین اولویت‌های دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی عنوان کرد. مطابق با سلامت جامعه زنان.

امین نژاد، تغییر نگرش زنان متاهل به فرزندان بیاورید و تربیت فرزندان بر اساس الگوی اسلامی ایرانی ضامن سعادت در خانواده ها و پیشگیری از افسردگی در زوجین و در نهایت تعالی و برنامه است. کوچک مقامات ارشد بر اساس نسل جوان آن را مهم می دانستند.

در ادامه این جلسه بانوان حوزه های فرهنگی، ورزشی، اجتماعی، کارگری، اقتصادی، بسیج و رسانه با ارائه نظرات و پیشنهادات خود خواستار تسریع در امور و رفع موانع موجود شدند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=174200

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.