افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
0

فصل سکه های میم فرا رسیده است!

  • کد خبر : 378943
فصل سکه های میم فرا رسیده است!

یکی از تحلیلگران معروف دنیای رمزارز که به پیش بینی های صحیح خود در مورد آلت کوین ها معروف است، معتقد است. زمان افزایش سکه های میم فرا رسیده است. این تحلیلگر همچنین معتقد است که قیمت بیت کوین بدون اصلاح محسوس به روند صعودی خود ادامه خواهد داد! به گزارش اسمارتک نیوز، این تحلیلگر […]

یکی از تحلیلگران معروف دنیای رمزارز که به پیش بینی های صحیح خود در مورد آلت کوین ها معروف است، معتقد است. زمان افزایش سکه های میم فرا رسیده است. این تحلیلگر همچنین معتقد است که قیمت بیت کوین بدون اصلاح محسوس به روند صعودی خود ادامه خواهد داد!

به گزارش اسمارتک نیوز، این تحلیلگر که با نام مستعار Bluntz (Bluntz) در شبکه های اجتماعی کار می کند، معتقد است که چندین میم سکه در حال شکستن مقاومت های مهم خود هستند و فصل میم کوین ها آغاز شده است.

آیا فصل میم سکه شروع شده است؟

یکی از سکه‌هایی که بلانتز روی رادار خود دارد، Bonk است. Bonk یکی از محبوب ترین میم کوین های سولانا است که در ماه های اخیر روند خوبی را تجربه کرده است.

وی در این زمینه می گوید:

Bonk مانند کشتی نوح در کارنامه من باقی می ماند و امروز کانال صعودی خود را به سمت بالا شکسته است. من فکر می کنم همه چیز دوباره برای memecoins به دنبال دارد.

نمودار دو طبقه - منبع: Bluntz/X
نمودار دو طبقه – منبع: Bluntz/X

این تحلیلگر معتقد است که قیمت Bunk می تواند تا 0.000045 دلار افزایش یابد. در زمان نگارش این مقاله، هر واحد Bunk با قیمت 0.000023 دلار معامله می شود.

بلانتز همچنین پیش‌بینی می‌کند که ممکوین‌ها در هفته‌های آینده عملکرد بهتری از اکثر دارایی‌های دیجیتال خواهند داشت:

ابر چرخه ممکوین ها واقعی است، مشکل اصلی این است که اکثر سرمایه گذاران در زمان بندی اشتباه کرده اند. ارزهای مورد نظر خود را انتخاب کنید و آرام باشید. آنها را زود نفروشید.

به گفته این تحلیلگر، در رالی بازار بعدی، برخی سکه های میم از جمله گربه پاپ (POPCAT)، کلاه همسر سگ (WIF)، پپه (PEPE) و گربه (CAT) آنها عملکرد چشمگیری از خود نشان خواهند داد.

روند بیت کوین چگونه ادامه خواهد داشت؟

این تحلیلگر پیش از این پیش بینی کرده بود که قیمت بیت کوین ابتدا به 57500 دلار اصلاح می شود و سپس با یک موج صعودی به 95000 دلار می رسد. با این حال، به نظر می رسد نظر این تحلیلگر با روند اخیر بزرگترین ارز دیجیتال در بازار تغییر کرده است.

به گفته این تحلیلگر، اقدام اخیر قیمت بیت کوین او را به این باور رسانده است که این ارز به احتمال زیاد بدون اصلاح قابل توجه، به روند صعودی خود ادامه خواهد داد:

با قیمت امروز، فکر می کنم بدون اصلاح قیمت به سرعت رشد خواهیم کرد. با این حال من هنوز هم خوش بین هستم.

در زمان نگارش این مقاله، هر واحد بیت کوین 65680 دلار معامله می شود.

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2024-09-28 23:00:08

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=378943

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.