افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
0

فصل جدید لیگ آزاد بلاک چین TON آغاز شد. فرصت های جدید برای کاربران

  • کد خبر : 363762
فصل جدید لیگ آزاد بلاک چین TON آغاز شد. فرصت های جدید برای کاربران

فصل ششم لیگ آزاد (The Open League) شبکه TON از 12 سپتامبر (22 شهریور) آغاز شد. بلاک چین TON ادعا می کند که در این فصل قصد دارد معنای این رویداد را دوباره تعریف کند و آن را از یک رقابت صرف به رویدادی با هدف رشد اکوسیستم TON تبدیل کند. به گزارش اسمارتک نیوز، […]

فصل ششم لیگ آزاد (The Open League) شبکه TON از 12 سپتامبر (22 شهریور) آغاز شد. بلاک چین TON ادعا می کند که در این فصل قصد دارد معنای این رویداد را دوباره تعریف کند و آن را از یک رقابت صرف به رویدادی با هدف رشد اکوسیستم TON تبدیل کند.

به گزارش اسمارتک نیوز، شبکه TON با کمک این رویداد قصد دارد به این هدف دست یابد 500 میلیون کیف پول فعال و 1 میلیارد دلار دستیابی به ارزش کل قفل شده (TVL). طبق ادعای شبکه TON، لیگ اوپن توانسته است به عنوان بستری برای ایجاد جایگاه شایسته برای تیم های جدید این شبکه عمل کند.

ویژگی های فصل ششم لیگ باز برای کاربران

Open League از کاربران دعوت می کند تا در قالب برنامه های غیرمتمرکز (dApps)، پروتکل ها و مینی برنامه های تلگرام در اکوسیستم جذاب TON فعالیت کنند. کاربران برای شرکت در لیگ آزاد و حمایت از پروژه‌های درون اکوسیستم با airdrops پاداش دریافت خواهند کرد و شبکه TON از این طریق از آنها قدردانی خواهد کرد.

ایردراپ ها در لیگ آزاد به دو دسته تقسیم می شوند:

Airdrop Normie:

این ایردراپ برای کاربران عمومی است و به تخصص و مهارت خاصی نیاز ندارد. این نوع ایردراپ کاربران را به سفری هیجان انگیز در میان پروژه های این لیگ می برد. از جمله پروتکل های اصلی DeFi و صحنه پر جنب و جوش NFT در اکوسیستم TON.

ایردراپ دژن:

هدف این ایردراپ کاربران پرخطرتر است. این نوع ایردراپ کاربران را به پروتکل های شرکت در لیگ DeFi دعوت می کند، از جمله کیف پول، مشتقات، لانچر باندینگ و غیره.

برای شرکت در این ایردراپ ها باید نشان SBT خود را در وب سایت داشته باشید TON Society mint پس از ثبت این نشان، Open League فعالیت های شما را زیر نظر گرفته و آن را برای توزیع airdrop در نظر می گیرد. شما می توانید همزمان در هر دو نوع ایردراپ شرکت کنید و محدودیتی در این زمینه وجود ندارد، برای شرکت در هر یک از آنها فقط باید نشان مربوطه را ضرب کنید.

در پایان فصل می توانید امتیازات نورمی و دیژون خود را بررسی کنید. شرکت کنندگان واجد شرایط در پایان فصل پاداش خود را دریافت خواهند کرد. برای افزایش امتیاز، باید اقدامات هدفمند را در قسمت airdrop وب سایت TON Society بررسی و تکمیل کنید.

برای شرکت در این ایردراپ ها و نشان های نعناع می توانید به وب سایت مراجعه کنید لیگ آزاد همچنین ببینید

ویژگی Open League فصل 6 برای پروژه ها

پروژه های مختلف می توانند برای شرکت در لیگ های مختلف ثبت نام کنند. لیگ ها عبارتند از: App League، DeFi League، لیگ NFT.

تمامی پروژه های شرکت کننده در اپ لیگ یک ایردراپ به عنوان پاداش اصلی برای کاربران واجد شرایط خود دریافت خواهند کرد. سه تیم برتر بر اساس عملکرد نیز یک ایردراپ اضافی دریافت خواهند کرد.

در لیگ Defy دو گروه TVL Squad و Volume Squad وجود دارد. پروژه‌های DeFi League همچنین برای کاربران پروتکل‌های خود airdrops دریافت خواهند کرد. پروژه هایی با ارزش کل قفل شده کمتر از 5 میلیون دلار یا حجم تراکنش ماهانه کمتر از 50 میلیون دلار واجد شرایط شرکت در این لیگ هستند.

در لیگ NFT، سه پروژه برتر در رتبه بندی، در پایان فصل، سهمی از جوایز نقدی تبلیغات تلگرامی و کمپین های KOL دریافت خواهند کرد.

موفقیت فصل 5، بستری برای اعتبار فصل 6

فصل 5 لیگ آزاد به موفقیت های مختلفی دست یافت. این فصل شاهد رشد 48 درصدی تعداد این کاربران فعال بود که از 743000 به بیش از 993000 رسید.

کل ارزش قفل شده شبکه TON نیز توسط توکن های نقدینگی (LP) به 750000 دلار افزایش یافت و میانگین نرخ درصد سالانه (APR) در 50 درصد حفظ شد. در این فصل همچنین 700000 کیف پول فعال روزانه جدید معرفی شد و 130 میلیون دلار حجم تراکنش روزانه در صرافی های غیرمتمرکز ثبت شد.

این موفقیت ها پایه ای قوی برای رشد و نوآوری بیشتر در شبکه TON فراهم کرده است. این شبکه فرصت های هیجان انگیزی را برای فصل جدید نوید می دهد.

شبکه TON در وبلاگ خود نوشت:

لیگ آزاد بیش از یک رقابت است، این یک اکوسیستم پر رونق است که در آن پروژه ها دست در دست و با همکاری یکدیگر رشد می کنند.

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2024-09-15 18:30:00

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=363762

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.