افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
3

فصل جدیدی از تعاملات اقتصادی ایران و امارات متحده عربی در حال ظهور است.

  • کد خبر : 250966
فصل جدیدی از تعاملات اقتصادی ایران و امارات متحده عربی در حال ظهور است.

به گزارش بازار، «مهرداد بذرپاش» در یادداشتی در یکی از شبکه های اجتماعی داخلی نوشت: با توجه به اینکه امارات دومین شریک تجاری ایران است، روز گذشته علاوه بر مذاکرات فشرده در کمیسیون مشترک اقتصادی، جلسه ای برگزار شد. جلسه طولانی برگزار کرد من و تجار و فعالان اقتصادی ایرانی در امارات دیداری داشتیم تا […]

به گزارش بازار، «مهرداد بذرپاش» در یادداشتی در یکی از شبکه های اجتماعی داخلی نوشت: با توجه به اینکه امارات دومین شریک تجاری ایران است، روز گذشته علاوه بر مذاکرات فشرده در کمیسیون مشترک اقتصادی، جلسه ای برگزار شد. جلسه طولانی برگزار کرد من و تجار و فعالان اقتصادی ایرانی در امارات دیداری داشتیم تا با شنیدن نظرات این عزیزان فصل جدیدی در تعاملات اقتصادی دو کشور ایجاد کنیم.

مهرداد بذرپاش، رئیس بخش ایرانی کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی ایران و امارات با بن الطوق العماری وزیر اقتصاد امارات و هیئتی از مدیران امارات دیدار و گفتگو کرد. سفر به ابوظبی نشستی که در گام نخست با امضای دو سند همکاری، کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی ایران و امارات را رسمیت بخشید.

نشست این کمیسیون که پس از 10 سال تشکیل شد، حاصل سیاست های دولت سیزدهم در زمینه رشد و توسعه تجارت با کشورهای همسایه است که به گفته وزیر راه و شهرسازی، با جدیت و پیش بینی می شود رشد تجارت بین دو کشور به سطح 30 میلیارد دلار برسد.

همچنین در این دیدار اسناد همکاری های مختلفی که در نشست های مختلف بین مقامات دو کشور برگزار شده بود آماده امضا شد که نگاهی به محتوای این اسناد و گفتگوها حاکی از آن است که آینده روابط اقتصادی دو کشور روشن تر از همیشه خواهد بود نیات مخالفان تجارت در حال شکوفایی در خاورمیانه به نتیجه نمی رسد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=250966

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.