افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
1

فشار نظامی بر حماس شکست خورد – خبرگزاری مهر ایران و جهان

  • کد خبر : 245539
فشار نظامی بر حماس شکست خورد – خبرگزاری مهر ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، پس از گذشت کمتر از یک ساعت از انتشار ویدئو اسرای صهیونیست از قسامخانواده اسرای صهیونیستی واکنش نشان دادند و تاثیر این موضوع ویدئو ظاهر شد. خانواده‌های اسرای صهیونیست نزدیک به مقاومت فلسطین در غزه در واکنش به این موضوع ویدئو اعلام کرد: اسرائيل شما باید بین […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، پس از گذشت کمتر از یک ساعت از انتشار ویدئو اسرای صهیونیست از قسامخانواده اسرای صهیونیستی واکنش نشان دادند و تاثیر این موضوع ویدئو ظاهر شد.

خانواده‌های اسرای صهیونیست نزدیک به مقاومت فلسطین در غزه در واکنش به این موضوع ویدئو اعلام کرد: اسرائيل شما باید بین وارد شوید رافا یا موافقت کنید که یکی را انتخاب کنید. جنگ و پرداخت باید پایان یابد. وارد شوید رافا مانند قربانیان بیشتر

این شهرک نشینان اذعان داشتند: فشار نظامی بر حماس شکست خورده است و ما باید روش خود را تغییر دهیم.

پس از واکنش خانواده های اسرای صهیونیستی، آمده است: هیأت دولت از حقوق اسرا غافل شد. اسرائیلی ها ما می خواهیم جنگ را متوقف کنیم و اسرا را آزاد کنیم. بیایید جنگ را متوقف کنیم تا فرزندانمان را برگردانیم. اسرائيل او باید بین اسرا و ادامه جنگ یکی را انتخاب کند.

شهرک نشینان صهیونیست اعلام کردند: برای آزادی اسرا و نجات جان آنها باید تدابیری اتخاذ شود. نتانیاهو یکی پس از دیگری در معامله برای آزادی زندانیان شکست خورده است. گانتز و آیزنکات آنها باید از ادامه اقدامات کابینه نتانیاهو جلوگیری کنند. به گانتز و آیزنکات ما میگوییم خون هر اسیری که مرده از غزه برمی گردد بر گردن شما باد.

خانواده اسرای صهیونیست تاکید کردند: دوران اسرا رو به پایان است اما نتانیاهو و کابینه اش اسرائیلی ها آنها تنها مانده اند. ما شاهد بوده ایم که نتانیاهو هر شانسی برای دستیابی به توافق در راستای منافع شخصی خود را از بین می برد.

این شهرک نشینان صهیونیست به واکنش خود ادامه دادند ویدئو جدید قسام آنها افزودند: از اعضای کابینه می خواهیم با پایان جنگ و بازگرداندن فرزندانمان هزینه لازم را بپردازند. عملیات نظامی در رافا منجر به قتل تعداد بیشتری از زندانیان می شود. وظیفه کابینه بازگرداندن همه زندانیان است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=245539

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.